0 1 15.02.2011Nowa kampania „Metra”kampanie reklamowe TweetRozpoczęła się nowa wizerunkowa kampania dziennika „Metro” pod hasłem „Z widokiem na młodych”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54989 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 15.02.2011BIG InfoMonitor uruchamia grę edukacyjną „Zarabiaj na informacji”W ramach kolejnej odsłony swojej kampanii edukacyjnej BIG InfoMonitor uruchomił grę „Zarabiaj na informacji”. Od dziś użytkownicy serwisu społecznościowego Facebook mogą na profilu BIG InfoMonitor pożyczać i odzyskiwać wirtualne pieniądze. Przez najbliższe dziesięć tygodni najlepsi gracze powalczą o nagrodę główną – iPada oraz liczne nagrody dodatkowe. Oprócz rozrywki, gra ma dostarczyć użytkownikom podstawowych informacji o działalności Biura Informacji Gospodarczej.
0 1 0 0 0 15.02.2011PanMedia Western zaplanował zwycięską kampanięKampania Energi, planowana przez dom mediowy PanMedia Western, okazała się najlepsza w konkursie ogłoszonym przez Clear Channel. W rywalizacji pod uwagę brane były działania reklamowe w centrach biurowych. Zgłoszonych zostało 30 kampanii realizowanych zarówno bezpośrednio, jak i za pośrednictwem domów mediowych. Clear Channel uwzględniał działania z drugiej połowy 2010 roku.
0 1 0 0 0 15.02.2011Polskie Radio rozpoczęło współpracę z Komitetem Badań RadiowychKomitet Badań Radiowych i Polskie Radio SA nawiązały współpracę, na mocy której publiczny nadawca uczestniczy w pracach KBR-u.
0 1 0 0 0 15.02.2011Supernagroda dla marki SiemensW tym roku po raz piąty najbardziej cenione marki w Polsce otrzymały nagrody Superbrands. Po raz trzeci z rzędu wyróżnienie to zostało przyznane marce Siemens.