Nowa kampania „Metra” - Marketing przy Kawie
Nowa kampania „Metra”
  • 0
  • 1
15.02.2011

Nowa kampania „Metra”

Rozpoczęła się nowa wizerunkowa kampania dziennika „Metro” pod hasłem „Z widokiem na młodych”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54989 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 lutego 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2011

BIG InfoMonitor uruchamia grę edukacyjną „Zarabiaj na informacji”

W ramach kolejnej odsłony swojej kampanii edukacyjnej BIG InfoMonitor uruchomił grę „Zarabiaj na informacji”. Od dziś użytkownicy serwisu społecznościowego Facebook mogą na profilu BIG InfoMonitor pożyczać i odzyskiwać wirtualne pieniądze. Przez najbliższe dziesięć tygodni najlepsi gracze powalczą o nagrodę główną – iPada oraz liczne nagrody dodatkowe. Oprócz rozrywki, gra ma dostarczyć użytkownikom podstawowych informacji o działalności Biura Informacji Gospodarczej.