„Mak na TikToku” – nowy kanał marki na platformie - Marketing przy Kawie
Kampania „Mak na TikToku” otwiera oficjalny kanał marki na platformie
  • 0
  • 2
16.08.2023

Kampania „Mak na TikToku” otwiera oficjalny kanał marki na platformie

16 sierpnia wystartowała kampania „Mak na TikToku”. Rozpoczyna ona stałą komunikację McDonald’s Polska na TikToku. Na profilu marki pojawiać się będą proste i żartobliwe przekazy. Do kampanii zaproszono influencerów, którzy wyróżniają się swoim dowcipnym stylem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 sierpnia 2023