Kampania „Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą” na shortliście Golden Hammer
  • 0
  • 1
9.06.2011

Kampania „Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą” na shortliście Golden Hammer

Sparing Communication Group została nominowana do międzynarodowej nagrody Golden Hammer na festiwalu reklamy w Rydze. Jury doceniło kampanię społeczną „Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą”, zdobywcę wielu nagród w polskich konkursach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 czerwca 2011

  • 3
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
9.06.2011

Nikon startuje z nową kampanią reklamową (wideo)

Nikon Polska rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem „Jestem Nikon”. Działania obejmą telewizję, prasę oraz Internet. W kampanii wykorzystywane są wariacje głównego hasła nawiązujące do emocji przeżywanych przez fotografujących i obrazujące sytuacje, w jakich aparaty cyfrowe mogą towarzyszyć użytkownikom każdego dnia. Kampania jest kolejnym etapem europejskich działań promocyjnych firmy Nikon, które rozpoczęły się w 2010 r.