„Olivia” w trzech wersjach: z Kayah, Katarzyną Glinką i Tamarą Arciuch
  • 0
  • 3
9.06.2011

„Olivia” w trzech wersjach: z Kayah, Katarzyną Glinką i Tamarą Arciuch

Lipcowe wydanie magazynu „Olivia” ma trzy okładki: z Kayah, Katarzyną Glinką i Tamarą Arciuch, które wzięły udział w specjalnej sesji zdjęciowej i opowiedziały na łamach, jak pokonały swoje kompleksy. Wydawnictwo Marquard Media Polska przez umieszczanie znanych kobiet na okładkach magazynu chce umacniać jego pozycję jako luksusowego pisma poradniczego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 czerwca 2011

  • 3
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
9.06.2011

Nikon startuje z nową kampanią reklamową (wideo)

Nikon Polska rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem „Jestem Nikon”. Działania obejmą telewizję, prasę oraz Internet. W kampanii wykorzystywane są wariacje głównego hasła nawiązujące do emocji przeżywanych przez fotografujących i obrazujące sytuacje, w jakich aparaty cyfrowe mogą towarzyszyć użytkownikom każdego dnia. Kampania jest kolejnym etapem europejskich działań promocyjnych firmy Nikon, które rozpoczęły się w 2010 r.

8 czerwca 2011