Just porusza wyobraźnię
  • 0
  • 1
3.04.2006

Just porusza wyobraźnię

Just przygotował wizerunkową kampanię dla firmy Wienerberger – jednego z największych producentów ściennych materiałów budowlanych oraz systemów dachowych. Początek kampanii przygotowanej dla marki Koramic nastąpi w kwietniu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.04.2006

Blog FRoSTY – internetowy dziennik tworzony przez pracowników FRoSTY

Właśnie ruszył BLOG FRoSTY - jeden z nielicznych oficjalnych blogów biznesowych w Polsce, a już spośród firm produkujących żywność na pewno jest to pierwszy taki blog w Polsce. Osoby zatrudnione w różnych działach firmy (marketingu, handlowym, księgowości, produkcji, personalnym, i in.) piszą w nim o swojej codziennej pracy, problemach, sukcesach i niepowodzeniach. Komentarze te będą publikowane w Internecie na stronie FRoSTY (bezpośredni link: www.blog.frosta.pl). Zamieszczać je będą sami pracownicy bez jakiejkolwiek kontroli ze strony dyrekcji czy agencji reklamowej. Dlatego też blog FRoSTY jest otwarty, spontaniczny i bardzo osobisty. Zasadniczym celem blogu FRoSTY jest budowanie zaufania i bliskich relacji z naszymi konsumentami.