0 1 0 0 0 3.04.2006Nowy klient agencji PreliteAgencja Prelite nawiązała współpracę z poznańską firmą odzieżową Semax, właścicielem marek Deep, Hot Oil i Vabbi Factory Outlet. Tym razem Prelite zajmie się obsługą media relations wszystkich trzech marek.
0 1 0 0 0 3.04.2006KREATURA dla Cropp Town„Fabryka Opakowań” Cropp Town, na prestiżowym konkursie reklam KREATURA 2006 została uznana za najlepszą kampanię reklamową 2005 roku.
0 1 0 0 0 3.04.2006DATA PR partnerem Festiwalu Przedsiębiorczości BOSSDATA PR została zaproszona do udziału w Festiwalu Przedsiębiorczości BOSS. W trakcie warsztatów specjaliści z DATA PR podzielą się wiedzą i doświadczeniem na temat działalności w branży. Agencja poprowadzi interaktywne szkolenie pod przewrotnym tytułem „10 zasad czego w PR robić nie wolno”.
0 1 0 0 0 3.04.2006Gdzie jeszcze nie było reklamy?Dom mediowy PRO Media House organizuje konkurs dla studentów pt. „PRO – gdzie nas jeszcze nie było”. Polega on na wymyśleniu zupełnie nowego nośnika, który dotąd nie był wykorzystywany pod reklamę oraz innowacyjnych form promocji w mediach PRO (prasa, radio, outdoor).
0 1 0 0 0 3.04.2006DB Neolit Media z PirelliWłaśnie zakończyła się wielkoformatowa, zewnętrzna kampania reklamowa firmy Pirelli, realizowana przez Dom Brokerski Neolit Media Sp. z o.o. na ścianie należącej do firmy Gigaboard.
0 1 0 0 0 3.04.2006Dwie Kreatury dla JustJust otrzymał dwie statuetki Kreatury 2005. Nagrody przyznano za reklamę „Prawie jak…“ dla marki Żywiec oraz za kampanię społeczną „STOP wariatom drogowym“ zrealizowaną wspólnie z PZU.
0 1 0 0 0 31.03.2006Kampania reklamowa mrożonek Hortex w RosjiHortex, lider na rynku mrożonych warzyw, owoców i dań gotowych w Polsce i w Rosji prowadzi na swoim najważniejszym rynku eksportowym kampanię reklamową. Przebiegająca pod hasłem „Hortex ofiarowuje zdrowie i radość” kampania ma na celu wzrost sprzedaży i udziałów produktów Hortex oraz umocnienie wizerunku marki Hortex. Kampania ruszyła w drugiej połowie lutego i potrwa do kwietnia br. Wstępne szacunki z marca br. świadczą o zdecydowanym wzroście sprzedaży mrożonek Hortex w Rosji.
0 1 0 0 0 31.03.2006Nowa kampania reklamowa DITEL S.A.W marcu DITEL S.A. wydawca „książek telefonicznych tel.” rozpoczął szeroko zakrojoną kampanię reklamową skierowaną do małych, średnich i dużych firm. Docelowo kampania prowadzona będzie na terenie całego kraju, ze szczególnym nasileniem w czasie i miejscu prowadzenia kampanii sprzedażowych DITEL S.A. Potrwa do października br. Media wykorzystywane w działaniach reklamowych to outdoor i prasa.
0 1 0 0 0 31.03.2006Raport TNS OBOP „Młodzi Polacy o życiowych wyborach”W lutym 2006 roku TNS OBOP na zlecenie Coca-Cola przeprowadził badanie opinii publicznej pt. „Młodzi Polacy o życiowych wyborach”. Badanie zostało zrealizowane wśród mieszkańców największych polskich miast (powyżej 100 tys. mieszkańców) w wieku 20-39 lat. Wyniki badania dowodzą, że wśród młodych Polaków coraz wyraźniej zaznacza się trend życia w zgodzie z samym sobą, własnym zdaniem i naturą. Życie z pasją tzn. w harmonii pomiędzy obowiązkami np. pracą zawodową, a marzeniami jest realizowane niezależnie, a czasem nawet wbrew opinii otoczenia. Respondenci coraz częściej dostrzegają, że to czy ich życie będzie radosne, czy będą z niego w pełni usatysfakcjonowani zależy tylko i wyłącznie od nich samych. Dlatego też kluczem do poszukiwania w pełni szczęśliwego życia są przede wszystkim indywidualne i śmiałe wybory i decyzje życiowe.
0 1 0 0 0 31.03.2006Wybierz smak swojego życiaRuszyła nowa kampania marki Coca-Cola light pod hasłem „Wybierz smak swojego życia”, której celem jest poszerzenie grupy konsumentów tego napoju. Kampania jest przykładem zintegrowanych działań marketingowych obejmujących różne media i kanały komunikacji. Potrwa od marca do końca września 2006 r.