Max Arpp Fantazjuje dla Danone
  • 0
  • 1
3.04.2006

Max Arpp Fantazjuje dla Danone

W kwietniu Danone wprowadza na rynek nową linię jogurtów kremowych Fantasia. Kreacją opakowań i materiałów BTL wspierających sprzedaż produktów zajęła się agencja Max Arpp.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.04.2006

Blog FRoSTY – internetowy dziennik tworzony przez pracowników FRoSTY

Właśnie ruszył BLOG FRoSTY - jeden z nielicznych oficjalnych blogów biznesowych w Polsce, a już spośród firm produkujących żywność na pewno jest to pierwszy taki blog w Polsce. Osoby zatrudnione w różnych działach firmy (marketingu, handlowym, księgowości, produkcji, personalnym, i in.) piszą w nim o swojej codziennej pracy, problemach, sukcesach i niepowodzeniach. Komentarze te będą publikowane w Internecie na stronie FRoSTY (bezpośredni link: www.blog.frosta.pl). Zamieszczać je będą sami pracownicy bez jakiejkolwiek kontroli ze strony dyrekcji czy agencji reklamowej. Dlatego też blog FRoSTY jest otwarty, spontaniczny i bardzo osobisty. Zasadniczym celem blogu FRoSTY jest budowanie zaufania i bliskich relacji z naszymi konsumentami.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.04.2006

"Tak trudno żyć bez mamy - tak łatwo przekazać 1% podatku osieroconym dzieciom”

Trwa kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce "Tak trudno żyć bez mamy - tak łatwo przekazać 1% podatku osieroconym dzieciom” zrealizowana dzięki zaangażowaniu firm z branży marketingowej. Akcja rozpoczęła się w marcu i potrwa do końca kwietnia. Ma przyczynić się do świadomego rozwiązywania problemu osieroconych dzieci w Polsce, poprzez przekazanie 1 % podatku dochodowego SOS Wioskom Dziecięcym.