Danonki dla mam - Marketing przy Kawie
Danonki dla mam
  • 0
  • 1
3.04.2006

Danonki dla mam

Firma Danone uruchomiła internetową stronę edukacyjno-rozrywkową skierowaną do matek dzieci w wieku przedszkolnym. Nowa odsłona serwisu www.danonki.pl powstała przy zaangażowaniu szeregu specjalistów od marketingu interaktywnego, a także psychologów, pedagogów i lekarzy. Za projekt odpowiedzialna jest agencja interaktywna OS3 multimedia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
3.04.2006

Blog FRoSTY – internetowy dziennik tworzony przez pracowników FRoSTY

Właśnie ruszył BLOG FRoSTY - jeden z nielicznych oficjalnych blogów biznesowych w Polsce, a już spośród firm produkujących żywność na pewno jest to pierwszy taki blog w Polsce. Osoby zatrudnione w różnych działach firmy (marketingu, handlowym, księgowości, produkcji, personalnym, i in.) piszą w nim o swojej codziennej pracy, problemach, sukcesach i niepowodzeniach. Komentarze te będą publikowane w Internecie na stronie FRoSTY (bezpośredni link: www.blog.frosta.pl). Zamieszczać je będą sami pracownicy bez jakiejkolwiek kontroli ze strony dyrekcji czy agencji reklamowej. Dlatego też blog FRoSTY jest otwarty, spontaniczny i bardzo osobisty. Zasadniczym celem blogu FRoSTY jest budowanie zaufania i bliskich relacji z naszymi konsumentami.