„Jeśli chcesz zostać rodzicem, weź przykład z królików” – radzi Ministerstwo Zdrowia
  • 1
  • 0
7.11.2017

„Jeśli chcesz zostać rodzicem, weź przykład z królików” – radzi Ministerstwo Zdrowia

Ministerstwo Zdrowia rozpoczęło kampanię promującą prokreację. Bohaterem spotu jest królik, który tłumaczy, jak zadbać o to, by mieć liczne potomstwo.

Kampania kierowana jest do kobiet i mężczyzn w wieku prokreacyjnym i ma promować płodność. Spot w „bajkowej” formie wskazuje czynniki, które jej sprzyjają: ruch, zdrowe odżywianie, unikanie stresu i używek. Celem reklamy jest także promowanie rodzin wielodzietnych.

Tekst reklamy:
„Kto jak kto, ale my króliki wiemy, jak zadbać o liczne potomstwo. Chcesz poznać nasz sekret? Po pierwsze, dużo się ruszamy. Po drugie, zdrowo jemy. Po trzecie, nie stresujemy się, kiedy nie musimy. I po czwarte, nie używamy sobie.

Więc jeśli chcesz kiedyś zostać rodzicem, weź przykład z królików. Wiem, co mówię, ojciec miał nas 63. Wspieramy zdrowy styl życia. Ministerstwo Zdrowia”.

Reklamy emitowane będą w telewizji i radiu. Budżet kampanii wynosi 2,7 mln zł. Kampania ze spotem przygotowanym przez Propeller Film finansowana jest ze środków Narodowego Programu Zdrowia na lata 2016–2020.

Podobna kampania prowadzona jest także w środkach komunikacji miejskiej w największych miastach Polski. W ramach kampanii powstały również różne wersje plakatów.

Komentarze w mediach oraz serwisach społecznościowych nie są zbyt przychylne infantylnej formie przekazu oraz wskazywaniu właśnie królików jako wzoru do naśladowania.

Marketerka

1 tydzień temu

Dla porównania: https://youtu.be/vrO3TfJc9Qw - tak się to robi w Danii....z całym szacunkiem, ale króliczy pomysł byłby lepszy na Wielkanoc...

Bronek

1 tydzień temu

@Marketerka: a to jeszcze lepsze https://youtu.be/B00grl3K01g

Bronek

1 tydzień temu

Za te pieniądze można było zrobić genialną kampanię, która tak jak to wspomniano powyżej w kampanii "do it for Denmark" z przymrużeniem oka zachęcałaby do posiadania potomstwa... Porównanie nas z królikami jest zwyczajnie słabe...choć może trafi gdzieś pod strzechy...

7 listopada 2017

Czytaj także
Reklama
Reklama