Jakość obsługi bankowej najwyższa w e-bankowości – badanie ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 6
13.09.2016

Jakość obsługi bankowej najwyższa w e-bankowości – badanie ARC Rynek i Opinia

Klienci banków, oceniając jakość usług, najwyższą notę wystawiają bankowości internetowej. Zdecydowanie najgorzej wypowiadają się na temat procesu obsługi reklamacji i rozwiązywania problemów. Kobiety są pod tym względem znacznie mniej krytyczne niż mężczyźni. Najbardziej zadowolone z oferowanej jakości są osoby z grupy wiekowej 45–59 lat – wynika z „Monitora satysfakcji klientów banków detalicznych” ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 września 2016

12 września 2016