Carat prognozuje wzrost wydatków reklamowych o 4,4% w 2016 r.
  • 0
  • 1
12.09.2016

Carat prognozuje wzrost wydatków reklamowych o 4,4% w 2016 r.

Dom mediowy Carat publikuje zaktualizowane prognozy dotyczące światowych wydatków na reklamę. Perspektywy dla globalnego rynku reklamy w 2016 r. są korzystne. Dobra sytuacja powinna utrzymać się także w 2017 r. dzięki stałemu wzrostowi w segmencie reklamy online. Wydatki na reklamę w bieżącym roku mają sięgnąć 548,2 mld dol., co oznaczać będzie wzrost w wysokości 4,4% rok do roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51085 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

12 września 2016