0 1 0 0 0 8.09.2016Stars i Advisors łączą siłyStars – firma doradztwa i audytu mediowego oraz Advisors – audytor kosztów produkcji filmów reklamowych łączą siły. Związały się umową na wyłączność.
0 1 0 0 0 8.09.2016Zortrax powierza globalną komunikację Grupie On Board Think KongZajmująca się drukiem 3D firma Zortrax powierza globalną komunikację Grupie On Board Think Kong. Współpraca dotyczy głównie rynków anglojęzycznych.
0 1 0 0 0 8.09.2016Więcej zaangażowania! Eksperci oceniają działania regionów w mediach społecznościowych (infografika)Województwa nie doceniają obecności w social media, a nieumiejętnie prowadzona komunikacja nie angażuje mieszkańców i turystów. Takie wnioski zawiera opracowanie „Marketing miejsc w mediach społecznościowych”, ujęte w formę infografiki. Autorami są eksperci zajmujący się promocją miejsc, miast i regionów, wykładowcy kierunku marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych na AGH w Krakowie.
1 1 0 0 0 8.09.2016Mitsubishi przypomina w spocie historię marki (wideo)5 września ruszyła kampania reklamowa modelu ASX Mitsubishi. Spot telewizyjny podzielony został na dwie części – wizerunkową i sprzedażową.
0 1 0 0 0 8.09.2016Genesys przejmuje Interactive Intelligence za 1,4 mld dol.Genesys – firma działająca na rynku rozwiązań w zakresie wielokanałowej interakcji z klientem i centrów obsługi klientów – przejmie Interactive Intelligence Group z branży rozwiązań lokalnych w zakresie angażowania, komunikacji i współpracy z klientem. Transakcję wyceniono na około 1,4 mld dol.
0 1 0 0 0 8.09.2016 ARTYKUŁ SPONSOROWANYMarketing – pociągający w swej różnorodności. Studia podyplomowe na Akademii Leona KoźmińskiegoMarketing to działalność, która podlega dużej dynamice – ciągle ewoluuje, gdyż zmieniają się trendy i potrzeby odbiorców rynku. W związku z tym przed adeptami profesji stoi wiele wyzwań.(Informacja promocyjna)
1 2 0 0 5 7.09.2016„Przekażmy sobie znak pokoju” – wspólna kampania organizacji LGBT i środowisk katolickich (wideo)Rozpoczęła się kampania „Przekażmy sobie znak pokoju”. Na zaproszenie organizacji LGBT włączyli się w nią przedstawiciele środowisk katolickich. Akcja ma przypomnieć, że z wartości chrześcijańskich wypływa konieczność postawy szacunku, otwarcia i życzliwego dialogu wobec wszystkich ludzi, także homoseksualnych, biseksualnych i transpłciowych.
1 8 0 0 0 7.09.2016Natasza Urbańska, Kamila Szczawińska, Sylwia Nowak i Rafał Maślak jak porzucone zwierzęta (wideo)Na profilach social media Nataszy Urbańskiej, Rafała Maślaka, Kamili Szczawińskiej i Sylwii Nowak pojawiły się zdjęcia przedstawiające ich w niepokojących sytuacjach: przywiązanych do drzewa, wyrzuconych z samochodu czy skatowanych łopatą. Fotografie to element kampanii „XI. Nie porzucaj”, przygotowanej przez akcję „Karmimy psiaki” i Fundację Sarigato.
0 2 0 0 0 7.09.2016PMR: krajowy rynek produktów dla dzieci zyska dzięki wzrostowi transferów socjalnychRynek produktów dla dzieci w Polsce osiągnął wartość 9,48 mld zł w 2015 r. To wzrost o 4,6% w porównaniu z rokiem poprzednim – wynika z raportu PMR „Rynek produktów dla dzieci w Polsce 2016. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2016–2021”. Prognozy dalszego rozwoju rynku są pozytywne i zostały skorelowane z prognozą kondycji całej gospodarki.
1 1 0 0 0 7.09.2016Grześki startują z kolejną kampanią reklamową (wideo)8 września rozpocznie się kolejna kampania reklamowa promująca wafelki marki Grześki. Działania w telewizji oraz Internecie potrwają do końca października.