Jak sprawdzamy pocztę elektroniczną? – wyniki raportu „E-mail w biegu”
  • 0
  • 7
3.10.2012

Jak sprawdzamy pocztę elektroniczną? – wyniki raportu „E-mail w biegu”

Niemal 24% badanych wykorzystuje do sprawdzania poczty e-mail jednocześnie urządzenia mobilne i stacjonarne – wynika z raportu „E-mail w biegu”, przygotowanego przez firmę GetResponse. Badanie przedstawia najnowsze tendencje i trendy w sposobach sprawdzania poczty e-mail oraz jest barometrem popularności urządzeń mobilnych w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51085 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

3 października 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.10.2012

„IAB Akademia eCommerce”: miliardy w e-commerce czekają

E-commerce to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin gospodarki. Polska na tle Europy wyróżnia się najwyższym wskaźnikiem wzrostu wartości tego rynku: w latach 2010–2011 wyniósł on 33,5%. Wartość polskiego rynku e-commerce szacuje się już na 18 mld zł. Warto przyjrzeć się bliżej sprzedaży w Internecie. Dobrą okazją ku temu będzie „IAB Akademia eCommerce”, organizowana przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska 7 i 8 listopada w warszawskim Soho Factory. Do 6 października cena uczestnictwa w konferencji to 300 zł netto.

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
3.10.2012

Sotrender sprawdził, jak prowadzone są największe profile na polskim Facebooku

Wykorzystując nowe funkcjonalności systemu, firma sprawdziła, jak prowadzone są największe polskie profile firmowe na Facebooku. Tysiąc największych stron fanowskich pod wieloma względami radzi sobie bardzo dobrze: ustawione są krótkie adresy URL, wypełnione najważniejsze pola formularzy, stosunkowo regularnie ukazują się publikacje, nie widać przypadków rażącego ignorowania aktywności fanów.