Kampania „Ciepło dla Krakowa”
  • 0
  • 0
3.10.2012

Kampania „Ciepło dla Krakowa”

Rozpoczęła się jesienna kampania programu „Ciepło dla Krakowa” promująca dostawę ciepłej wody użytkowej oraz ogrzewania sieciowego. Partnerami projektu są: Elektrownia Skawina, MPEC, EDF i Ekoplus.

Głównym celem programu jest popularyzacja ciepła sieciowego wśród mieszkańców Krakowa, zarządców nieruchomości, administratorów budynków i spółdzielni mieszkaniowych. Ciepło sieciowe jest produkowane w dużych obiektach (elektrociepłownie, elektrownie) w postaci gorącej wody bądź pary wodnej.

Pierwsze billboardy promujące program pojawiły się w mieście z początkiem października. Ich liczba systematycznie wzrasta. W najbliższym czasie kreacje pojawią się również na pojazdach komunikacji miejskiej czy citylightach.

Realizatorem kampanii jest agencja strategiczno-kreatywna Brave Brain z Krakowa. Agencja została wyłoniona spośród dziewięciu innych biorących udział w konkursie zorganizowanym w lipcu przez grupę energetyczną CEZ.

  • 2

3 października 2012

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
3.10.2012

„IAB Akademia eCommerce”: miliardy w e-commerce czekają

E-commerce to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin gospodarki. Polska na tle Europy wyróżnia się najwyższym wskaźnikiem wzrostu wartości tego rynku: w latach 2010–2011 wyniósł on 33,5%. Wartość polskiego rynku e-commerce szacuje się już na 18 mld zł. Warto przyjrzeć się bliżej sprzedaży w Internecie. Dobrą okazją ku temu będzie „IAB Akademia eCommerce”, organizowana przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska 7 i 8 listopada w warszawskim Soho Factory. Do 6 października cena uczestnictwa w konferencji to 300 zł netto.

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
3.10.2012

Sotrender sprawdził, jak prowadzone są największe profile na polskim Facebooku

Wykorzystując nowe funkcjonalności systemu, firma sprawdziła, jak prowadzone są największe polskie profile firmowe na Facebooku. Tysiąc największych stron fanowskich pod wieloma względami radzi sobie bardzo dobrze: ustawione są krótkie adresy URL, wypełnione najważniejsze pola formularzy, stosunkowo regularnie ukazują się publikacje, nie widać przypadków rażącego ignorowania aktywności fanów.

Reklama
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
3.10.2012

Forum „E-handel: rozwój – optymalizacja – trendy” już 17 października

Sklepy internetowe w Polsce przeżywają prawdziwy boom. Wielkie sieci handlowe z różnych branż – Auchan, Leclerc, Tesco, Praktiker czy Avans – dostrzegły potencjał zakupów on-line i jedna po drugiej otwierają e-sklepy albo planują ich otwarcie. Sprzedaż w sklepach internetowych rośnie z roku na rok nawet o kilkanaście procent. Już 17 i 18 października będzie można wziąć udział w Forum E-handel, organizowanym przez Blue Business Media.

Reklama