Espresso - Strona 2433 z 5574 - Marketing przy Kawie

Espresso

29 stycznia 2013

  • 1
  • 5
  • 0
29.01.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Event Manager – interaktywne aplikacje mobilne do eventów

Event Manager to najnowszy projekt Infor IT do generowania aplikacji mobilnych, przeznaczony dla działów marketingu oraz organizatorów eventów. Platforma Event Manager to narzędzie, za pomocą którego w prosty sposób można wygenerować aplikacje mobilne (na iPhone’y i urządzenia z systemem Android), służące do interaktywnej komunikacji z uczestnikami dowolnego eventu.
Artykuł promocyjny

  • 0
  • 1
  • 1
29.01.2013

Jakość, innowacyjność i satysfakcja klienta najważniejsze według raportu „Corporate Values Index”

Po raz trzeci On Board PR Ecco Network publikuje raport „Corporate Values Index”, przygotowany przez międzynarodową sieć firm doradczych Ecco Network. Raport to podsumowanie projektu badawczego prowadzonego w ciągu ostatniego roku w 13 krajach świata, w 4300 największych przedsiębiorstwach z 14 branż. Podczas badania zidentyfikowano łącznie niemal 23 000 wartości istotnych w strategiach firm.

  • 0
  • 1
  • 0
29.01.2013

Skojarzenia działają w reklamie. Nowe badanie SWPS

Wiele reklam przynosi efekt odwrotny do zamierzonego – wprowadza w błąd odbiorców, którzy zamiast myśleć o reklamowanym produkcie, przypominają sobie informacje z fałszywych źródeł. Wydany budżet reklamowy może okazać się inwestycją w firmę konkurencyjną – wynika z badań przeprowadzonych przez dr Alicję Grochowską i prof. Andrzeja Falkowskiego z Instytutu Psychologii Ekonomicznej SWPS. Wyniki opublikowano w najnowszym „Advances in Consumer Research”.

  • 0
  • 1
  • 0
29.01.2013

Jak Internet zmienia media? – Social Media Day we Wrocławiu

Odpowiedzi na pytania, w którą stronę zmierzają media oraz jaka jest przyszłość dziennikarstwa, będą szukać podczas Social Media Day Poland prelegenci – m.in. Jacek Żakowski, Tomasz Machała, Kamil Dąbrowa i Tomasz Tomczyk (bloger Kominek). Najbliższe spotkanie, poświęcone rewolucji komunikacyjnej, odbędzie się 22 lutego w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.

Poprzednie Następne