1 5 0 29.01.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANYEvent Manager – interaktywne aplikacje mobilne do eventówEvent Manager to najnowszy projekt Infor IT do generowania aplikacji mobilnych, przeznaczony dla działów marketingu oraz organizatorów eventów. Platforma Event Manager to narzędzie, za pomocą którego w prosty sposób można wygenerować aplikacje mobilne (na iPhone’y i urządzenia z systemem Android), służące do interaktywnej komunikacji z uczestnikami dowolnego eventu.Artykuł promocyjny
4 1 0 29.01.2013Najzabawniejsze wpadki językowe – kampania internetowa British Council (wideo)„The Five Gentlemen” to nowa internetowa kampania British Council, na którą składa się cykl dziesięciu półanimowanych filmów, publikowanych od stycznia w każdy piątek na kanale YouTube British Council Polska.
0 1 1 29.01.2013Jakość, innowacyjność i satysfakcja klienta najważniejsze według raportu „Corporate Values Index”Po raz trzeci On Board PR Ecco Network publikuje raport „Corporate Values Index”, przygotowany przez międzynarodową sieć firm doradczych Ecco Network. Raport to podsumowanie projektu badawczego prowadzonego w ciągu ostatniego roku w 13 krajach świata, w 4300 największych przedsiębiorstwach z 14 branż. Podczas badania zidentyfikowano łącznie niemal 23 000 wartości istotnych w strategiach firm.
0 2 1 29.01.2013Kuba Wojewódzki usunął swój fan page na FacebookuKuba Wojewódzki usunął swój fan page, który był jednym z najpopularniejszych polskich profili na Facebooku. Fan page liczył ponad milion użytkowników.
0 1 0 29.01.2013Skojarzenia działają w reklamie. Nowe badanie SWPSWiele reklam przynosi efekt odwrotny do zamierzonego – wprowadza w błąd odbiorców, którzy zamiast myśleć o reklamowanym produkcie, przypominają sobie informacje z fałszywych źródeł. Wydany budżet reklamowy może okazać się inwestycją w firmę konkurencyjną – wynika z badań przeprowadzonych przez dr Alicję Grochowską i prof. Andrzeja Falkowskiego z Instytutu Psychologii Ekonomicznej SWPS. Wyniki opublikowano w najnowszym „Advances in Consumer Research”.
0 1 0 29.01.2013Antonio Banderas twarzą kampanii promującej gumy do żucia OrbitFirma Wrigley, producent bezcukrowych gum do żucia Orbit, ogłosiła globalne partnerstwo z międzynarodową gwiazdą filmową, Antonio Banderasem. Aktor, najbardziej znany z ról w filmach „Shrek”, „Desperado” i „Skóra, w której żyję”, będzie twarzą nowej, zintegrowanej kampanii reklamowej gum Orbit.
1 2 0 29.01.2013Festiwal Audioriver odświeża wizerunek (wideo)Festiwal Audioriver, który od 2006 roku odbywa się w Płocku, wprowadza nowe logo i odświeża stronę internetową. Zmieniona została typografia w logo, a tagline i submarki zostały przetłumaczone na język angielski.
0 1 0 29.01.2013UOKiK wyraża zgodę na badanie reklamy zewnętrznej metodą Postar14 stycznia UOKiK wydał zgodę na powołanie joint venture – niezależnej spółki, która zrealizuje projekt Postar. Spółkę mogą powołać: AMS, Clear Channel i Ströer Poland. Będzie miała ona jednak formułę otwartą, co umożliwi przystąpienie do projektu kolejnym firmom.
0 1 0 29.01.2013Jak Internet zmienia media? – Social Media Day we WrocławiuOdpowiedzi na pytania, w którą stronę zmierzają media oraz jaka jest przyszłość dziennikarstwa, będą szukać podczas Social Media Day Poland prelegenci – m.in. Jacek Żakowski, Tomasz Machała, Kamil Dąbrowa i Tomasz Tomczyk (bloger Kominek). Najbliższe spotkanie, poświęcone rewolucji komunikacyjnej, odbędzie się 22 lutego w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
0 2 0 29.01.2013Futura Media z nowym logo i identyfikacją wizualną29 stycznia Futura Media, agencja reklamowa specjalizująca się w reklamie ambientowej, zaprezentowała nowe logo oraz stronę internetową ze zmienioną identyfikacją wizualną.