Izba Gospodarki Elektronicznej prezentuje raport „Trendy w sprzedaży B2B w Polsce 2015”
  • 0
  • 1
9.11.2015

Izba Gospodarki Elektronicznej prezentuje raport „Trendy w sprzedaży B2B w Polsce 2015”

Tradycyjny model sektora B2B w Polsce zmienia się całkowicie. Większość klientów biznesowych składa zamówienia na rzecz firmy w sklepach online, a informacji o produktach poszukuje najczęściej na stronach WWW. To wnioski z raportu „Trendy w sprzedaży B2B w Polsce 2015” Izby Gospodarki Elektronicznej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 listopada 2015

6 listopada 2015