Badanie „Apteki wśród polskich internautów 2015” - Marketing przy Kawie
Badanie „Apteki wśród polskich internautów 2015”
  • 0
  • 3
9.11.2015

Badanie „Apteki wśród polskich internautów 2015”

Apteki internetowe wybierane są przede wszystkim z powodu niskich cen. Ich najważniejszymi klientami są osoby niezamożne, najczęściej matki z większą liczbą dzieci – wynika z badania „Apteki wśród polskich internautów 2015”, przygotowanego przez firmy IRCenter, LeadR, PricePanorama i SpicyMobile.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55734 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 listopada 2015

6 listopada 2015