Gillette pomaga doświadczać „Bond Moments” w codziennym życiu (wideo) - Marketing przy Kawie
Gillette pomaga doświadczać „Bond Moments” w codziennym życiu (wideo)
  • 1
  • 1
6.11.2015

Gillette pomaga doświadczać „Bond Moments” w codziennym życiu (wideo)

6 listopada na ekrany polskich kin wszedł film „Spectre” – dwudziesta czwarta część przygód Jamesa Bonda. Od 1 października trwa kampania marki Gillette: „Bond Moments”. Została zainspirowana postacią twórcy znanego agenta 007 – Iana Fleminga.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 listopada 2015