0 1 25.06.2008Internetowa kampania Kraków Airportkampanie reklamowe TweetSchulz zrealizował wizerunkową kampanię internetową dla Międzynarodowego Portu Lotniczego w Krakowie.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54885 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 25.06.2008Event More wspólnie z Event HouseEvent More - agencja eventowa należąca do grupy Motive, odpowiedzialna za produkcję i organizację eventów, połączyła swoje siły z Event House! specjalizującą się w ambientach, promocjach sprzedażowych oraz wyjazdach integracyjnych.
0 1 0 0 0 25.06.2008Strategia marki dla Regionu Jeziora Czorsztynskiego i Przelomu DunajcaRegion Jeziora Czorsztyńskiego i Przełomu Dunajca zadba o profesjonalną promocję. Na zlecenie konsorcjum skupiającego lokalne władze, przedsiębiorców i organizacje pozarządowe, DEMO Effective Launching opracowało strategię marki dla regionu. Agencja zrealizowała także kreatywną część projektu, w tym nazwę regionu „Trzy Krainy”, jego logotyp i hasło „Dotleń się!”.
0 1 0 0 0 25.06.2008PGE Marką Wysokiej ReputacjiPGE otrzymała wyróżnienie w III Edycji PremiumBrand – niezależnego rankingu reputacji marek w Polsce. Badanie PremiumBrand przeprowadzone zostało w 10 kategoriach, PGE wyróżniona została w kategorii marka biznesowa.
0 1 0 0 0 25.06.2008Główna nagroda i wyróżnienie dla Performance Media w konkursie Golden ArrowPerformance Media zdobyła nagrodę Golden Arrow w konkursie marketingu bezpośredniego. Została ona przyznana w kategorii ''Marketing internetowy – SEM'' za przeprowadzenie kampanii wizerunkowej Wiadomosci.gazeta.pl dla firmy Agora SA.