0 1 0 0 0 7.07.2008PR od zakrystiiStowarzyszenie Kraków PR oraz PSPR zapraszają na spotkanie poświęcone działaniom public relations w instytucjach kościelnych, które odbędzie się 17 lipca w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie.
0 1 0 0 0 7.07.2008„Harnaś miliony piw rozdaje!” – telewizyjna kampania marki HarnaśRuszyła najnowsza kampania telewizyjna marki Harnaś z portfela Carlsberg Polska - „Harnaś miliony piw rozdaje!”, stanowiąca wsparcie największej w tym roku akcji promocyjnej marki, prowadzonej w sezonie letnim.
0 1 0 0 0 7.07.2008Brand Support wprowadza na rynek markę MiranoAgencja Brand Support zakończyła prace nad stworzeniem nowej marki mebli łazienkowych Mirano, której właścicielem jest firma Meble 21. Z producentem mebli agencja współpracuje od początku 2008 roku. Oprócz działań rewitalizacyjnych prowadzi dla niego również stałą obsługę PR.
0 1 0 0 3 7.07.2008Vena Art dla Wojska PolskiegoW sierpniu rusza pierwsza w historii kampania telewizyjna promująca zawodową służbę wojskową pod hasłem „Zawód żołnierz”. W jej ramach powstał 30-sekundowy spot oraz 20-minutowy film zachęcający młodych ludzi do podjęcia pracy w polskiej armii. Grupą docelową są mężczyźni i kobiety w wieku 17-25 lat. Produkcje te wesprą prowadzone od kilku miesięcy działania ATL i BTL.
0 1 0 0 0 7.07.2008IQ Marketing realizuje kampanię Domestos GrotBusterPod hasłem „Zatrzymaj inwazję brudu” realizowana jest kampania wspierająca launch nowego produktu z portfolio Unilever Polska - Domestos GrotBuster. Za koncepcję, kreację i realizację działań BTL odpowiada agencja IQ Marketing.
0 1 0 0 0 7.07.2008Eskadra Events dla L’OrealEskadra Events na zlecenie firmy L’Oreal zorganizowała konferencję dla farmaceutów w Hotelu Hilton w Warszawie.
0 1 0 0 0 7.07.2008Young & Rubicam Brands rozpoczyna współpracę z Villeroy & Boch PolskaZadania Y&R Brands obejmą działania w zakresie planowania strategicznego i obsługi kreatywnej Villeroy & Boch Polska.
0 1 0 0 0 7.07.2008S-baner w ofercie Maxibit PolskaFirma Maxibit Polska wzbogaciła swoją ofertę o S-baner — nowy na polskim rynku system z grafiką na banerze przeznaczony do ekspozycji na słupach oświetleniowych i masztach, wyposażony w opatentowany system mocowań, dzięki którym jest wyjątkowo stabilny i odporny na działanie wiatru.
0 1 0 0 0 7.07.2008„Wesele na żywo” z ad*aromaProjekt organizowany przez Hotel Holiday Inn Warszawa Józefów o wdzięcznej nazwie „Wesele na żywo” nie tylko przykuwał zainteresowanie oryginalnym pomysłem na prezentowanie najciekawszych trendów w organizacji ślubu, ale również inspirował odwiedzające przyszłe pary młode właśnie zapachami.
0 1 0 0 0 7.07.2008Analizy potwierdzają szybki wzrost reklamy internetowejWedług kilku ostatnio przeprowadzonych badań tempo rozwoju inwestycji w reklamę internetową nabierze w najbliższych latach jeszcze większej dynamiki. Według prognoz IDC może wynieść nawet 15 – 20% rocznie. Czy Internet ma szansę zawładnąć reklamą?