Strategia marki dla Regionu Jeziora Czorsztynskiego i Przelomu Dunajca
  • 0
  • 1
25.06.2008

Strategia marki dla Regionu Jeziora Czorsztynskiego i Przelomu Dunajca

Region Jeziora Czorsztyńskiego i Przełomu Dunajca zadba o profesjonalną promocję. Na zlecenie konsorcjum skupiającego lokalne władze, przedsiębiorców i organizacje pozarządowe, DEMO Effective Launching opracowało strategię marki dla regionu. Agencja zrealizowała także kreatywną część projektu, w tym nazwę regionu „Trzy Krainy”, jego logotyp i hasło „Dotleń się!”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54876 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 czerwca 2008