Internauci na żywo decydowali o wyglądzie ilustracji w projekcie Reserved - Marketing przy Kawie
Internauci na żywo decydowali o wyglądzie ilustracji w projekcie Reserved
  • 0
  • 3
6.05.2019

Internauci na żywo decydowali o wyglądzie ilustracji w projekcie Reserved

Marka odzieżowa Reserved połączyła siły z artystką Renatą Krawczyk. Efektem tej współpracy był live art, który w ostatni weekend kwietnia odbył się na Instastories marki i artystki. Obserwatorzy zadecydowali o finalnym kształcie ilustracji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56435 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

ann

6 lat temu

Pierwsze słyszę, bardzo fajny pomysł, ilustracja wyszła super. Akcja mogłaby być systematyczna.

6 maja 2019