Frisco.pl zobowiązuje się do redukcji plastiku o 50 proc. do końca 2020 r.
  • 0
  • 0
6.05.2019

Frisco.pl zobowiązuje się do redukcji plastiku o 50 proc. do końca 2020 r.

Rezygnacja z tacek dla wybranych produktów, zwrotne opakowania zbiorcze, zmniejszenie liczby siatek przypadających na każde zakupy, wzrost udziału toreb papierowych oraz zamówienia zero waste. To działania, które zobowiązał się wprowadzić supermarket internetowy Frisco.pl. Firma chce w ten sposób do końca 2020 r. ograniczyć zużycie plastiku o połowę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 maja 2019