Internauci głosują na Kolory Pasji - Marketing przy Kawie
Internauci głosują na Kolory Pasji
  • 0
  • 1
24.08.2006

Internauci głosują na Kolory Pasji

Firma Cezex uruchomiła na swojej stronie internetowej głosowanie na najlepszy projekt spośród 303 zgłoszonych do konkursu Kolory Pasji 2007. Projekt wybrany przez Internautów zostanie zamieszczony na jednej z kart przyszłorocznego kalendarza. Będzie to już VI-ta edycja prestiżowego projektu organizowanego przez Cezex. Jego celem jest stworzenie kalendarza zawierającego unikalne, graficzne interpretacje tematu „kolory pasji” przygotowane przez wiele agencji reklamowych, które będą wydrukowane w perfekcyjny sposób przez kilkanaście drukarni na nietuzinkowych papierach z oferty Cezexu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.08.2006

Silna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol Delecta

Od 25 sierpnia do końca września br. potrwa silna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol Delecta pod hasłem „Kawa zbożowa Anatol. Dobra na zmianę”. Kompleksowe działania reklamowe obejmą telewizję, prasę handlową oraz akcje promocyjne w punktach sprzedaży. Zaplanowano także wsparcie PR-owe w wybranych regionach Polski. To pierwsza, regularna kampania dla tej kategorii produktów Delecty na łamach telewizji.