Papermate – amerykańska marka ma zamiar podbić polski rynek - Marketing przy Kawie
Papermate – amerykańska marka ma zamiar podbić polski rynek
  • 0
  • 1
24.08.2006

Papermate – amerykańska marka ma zamiar podbić polski rynek

Agencja reklamowa Schulz realizuje promocję konsumencką dla Newell Rubbermaid – Sanford Brands. Akcja dotyczy wprowadzanej właśnie na polski rynek marki Papermate – piśmienniczych artykułów szkolnych i biurowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.08.2006

Silna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol Delecta

Od 25 sierpnia do końca września br. potrwa silna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol Delecta pod hasłem „Kawa zbożowa Anatol. Dobra na zmianę”. Kompleksowe działania reklamowe obejmą telewizję, prasę handlową oraz akcje promocyjne w punktach sprzedaży. Zaplanowano także wsparcie PR-owe w wybranych regionach Polski. To pierwsza, regularna kampania dla tej kategorii produktów Delecty na łamach telewizji.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.08.2006

Spaceruj i pomagaj

Już 23 września 2006 roku kilka tysięcy warszawiaków spotka się na Polu Mokotowskim, żeby wziąć udział w drugiej edycji międzynarodowej imprezy charytatywnej ECCO Walkathon – Spacer Ludzi Dobrej Woli. W tym roku uczestnicy mają do wyboru dwie trasy o długości 6 i 10 kilometrów, a zebrane podczas spaceru pieniądze zostaną przekazane na realizację projektów trzech fundacji charytatywnych: Polskiej Akcji Humanitarnej, Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego oraz WWF.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.08.2006

Discovery Channel rozwija wyobraźnię swoich widzów

Nasze życie składa się z krótkich momentów, serii wydarzeń, związanych ze sobą lub nie. Każda chwila jest unikalna i niepowtarzalna. Właśnie dlatego Discovery Channel postanowiło dać widzom jedyną w swoim rodzaju szansę wzięcia udziału w niezwykłej inicjatywie. Na stronie internetowej kanału zamieszczono 10 krótkich filmików prezentujących momenty z życia zwykłych ludzi. Wybrane sceny pobudzają wyobraźnię i zachęcają do znalezienia odpowiedzi na pytanie: „Co następnie się wydarzyło?”. Każdy, kto wejdzie pod adres: www.discoverychannel.pl/moments może napisać własne zakończenie jednej z zaprezentowanych scen i wygrać atrakcyjną nagrodę – kamerę cyfrową.