Radio ZET partnerem kampanii „Pij Mleko! Będziesz wielki”
  • 0
  • 1
24.08.2006

Radio ZET partnerem kampanii „Pij Mleko! Będziesz wielki”

Kampania społeczna „Pij Mleko! Będziesz wielki” prowadzona przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA do końca sierpnia będzie obecna na antenie Radia ZET. Stacja dołączyła do grona partnerów bezpłatnie użyczających czasu antenowego tej bezprecedensowej akcji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Marek

18 lat temu

A ja prowadzę równie...

A ja prowadzę również prospołeczną Kampania Bezpieczna Polska od kilku lat .Informacje na stronie www.virgo.net.pl/szachy

24 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
24.08.2006

Silna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol Delecta

Od 25 sierpnia do końca września br. potrwa silna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol Delecta pod hasłem „Kawa zbożowa Anatol. Dobra na zmianę”. Kompleksowe działania reklamowe obejmą telewizję, prasę handlową oraz akcje promocyjne w punktach sprzedaży. Zaplanowano także wsparcie PR-owe w wybranych regionach Polski. To pierwsza, regularna kampania dla tej kategorii produktów Delecty na łamach telewizji.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
24.08.2006

Spaceruj i pomagaj

Już 23 września 2006 roku kilka tysięcy warszawiaków spotka się na Polu Mokotowskim, żeby wziąć udział w drugiej edycji międzynarodowej imprezy charytatywnej ECCO Walkathon – Spacer Ludzi Dobrej Woli. W tym roku uczestnicy mają do wyboru dwie trasy o długości 6 i 10 kilometrów, a zebrane podczas spaceru pieniądze zostaną przekazane na realizację projektów trzech fundacji charytatywnych: Polskiej Akcji Humanitarnej, Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego oraz WWF.