INTERIA.PL śle SMS-y klientom BPH TFI
  • 0
  • 1
10.04.2006

INTERIA.PL śle SMS-y klientom BPH TFI

Dział Sprzedaży Systemów i Technologii INTERIA.PL wdrożył dla BPH TFI mechanizm bramek SMS oparty na technologii GSM. Z usługi korzystają klienci, zainteresowani otrzymywaniem na bieżąco informacji finansowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 kwietnia 2006

7 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.04.2006

SALES LINK promuje Placek po węgiersku - nowy produkt Knorr

Pod hasłem „Wszystkim wychodzi” agencja SALES LINK przygotowała i realizuje akcję degustacyjną dla Placka po węgiersku - nowego produktu z serii Knorr Zestawy do dań firmy Unilever. Celem akcji jest sprzedaż i kształtowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez zachęcenie do spróbowania i zakupu nowego produktu. To już kolejna edycja akcji promocyjnej realizowana przez SALES LINK dla produktów z tej serii.