30 lecie Polskiej Żeglugi Bałtyckiej - Polferries - Marketing przy Kawie
30 lecie Polskiej Żeglugi Bałtyckiej - Polferries
  • 0
  • 1
10.04.2006

30 lecie Polskiej Żeglugi Bałtyckiej – Polferries

Agencja reklamowa STGR Creative Agency, przygotowała dla Polskiej Żeglugi Bałtyckiej Polferries – największego polskiego touroperatora specjalizującego się w transporcie morskim do Skandynawii, 2 miesięczną kampanię outdoorową.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 kwietnia 2006

7 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.04.2006

SALES LINK promuje Placek po węgiersku - nowy produkt Knorr

Pod hasłem „Wszystkim wychodzi” agencja SALES LINK przygotowała i realizuje akcję degustacyjną dla Placka po węgiersku - nowego produktu z serii Knorr Zestawy do dań firmy Unilever. Celem akcji jest sprzedaż i kształtowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez zachęcenie do spróbowania i zakupu nowego produktu. To już kolejna edycja akcji promocyjnej realizowana przez SALES LINK dla produktów z tej serii.