0 1 7.03.2006INSIGNIA dla Media Trendykonkursy reklamowe TweetINSIGNIA wspiera konkurs Media Trendy. W ramach współpracy został wykonany serwis internetowy.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 7.03.2006Acxiom MAPS już on-lineAcxiom Polska uruchomiła internetowy serwis Acxiom MAPS Online umożliwiający klientom firmy szybką ocenę atrakcyjności wskazanych lokalizacji.
0 1 0 0 0 7.03.2006Internetowy Samochód Roku 2005Już za dwa dni ogłoszone zostaną wyniki rankingu Internetowy Samochód Roku 2005. Poza główną nagrodą, po raz pierwszy wręczone zostaną nagrody w kategoriach: samochód użytkowy i samochód używany.
0 1 0 0 0 7.03.2006Carlsberg silny, cool i jazzyCarlsberg, jedna z najlepiej rozpoznawanych marek piwa na świecie, została uznana przez organizację Superbrands za jedną z najsilniejszych, a jednocześnie najbardziej modnych, „cool” i „jazzy” marek na polskim rynku. Konkursy Superbrands oraz CoolBrand, w których tak wysoko oceniono Carlsberga, są organizowane w ramach ogólnoeuropejskiego badania mającego na celu określenie gustów i preferencji konsumentów w Europie.
0 1 0 0 0 6.03.2006ZKDP przybliża swoje celeOd stycznia 2006 wszyscy członkowie Związku Kontroli Dystrybucji Prasy mogą wykorzystywać reklamę wizerunkową, której jednym z zadań jest wzmocnienie rozpoznawalności znaku „czapeczki”. Autorem reklamy jest San Markos Republika Dobrej Marki.