0 1 0 0 0 6.03.2006Agencja Martis dla marki ApyrosPo sukcesie „Apaczki”, MARTIS przygotował kolejną, łamiąca stereotypy myślenia o komunikacji kategorii agro. Tym razem wszystko dzieje się w konwencji pościgu za niebezpiecznym zabójcą. Pomysł kreatyny bazował na obrazowym pokazaniu jak działa marka – oczywiście na chwasty. Zadaniem agencji było wymyślić opowieść, która przyciągnie uwagę odbiorcy, którą łatwo zapamiętać, a która pokazuje przeznaczenie i skuteczność produktu.
0 1 0 0 0 6.03.2006Kampania Nike na wielkim formacie UNIVERSUMRuszyła kampania reklamowa nowego produktu firmy Nike. Niecodzienny layout z najnowszym modelem butów sportowych AIR MAX 360 pojawił się także na wielkim formacie UNIVERSUM.
0 1 0 0 0 6.03.2006Polsat z OS3 multimediaRuszyła dwumiesięczna kampania internetowa Telewizji Polsat, której celem jest wypromowanie wiosennej ramówki oraz nowego wizerunku stacji. Akcja stanowi element strategii repozycjonowania marki, w którą Polsat zainwestuje w 2006 roku ponad 20 milionów złotych. Tworzenie kreacji do całości działań e-marketingowych powierzono agencji interaktywnej OS3 multimedia.
0 1 0 0 0 6.03.2006Te komputery pomagają tworzyć„Stacja: kreatywność” i „Kreatywność bez ograniczeń” – to hasła trzeciej edycji kampanii reklamowej komputerowych stacji roboczych HP. Celem przygotowanej przez agencję reklamową Publicis kampanii jest zaprezentowanie osobom twórczym, takim jak np. architekci, graficy, projektanci, inżynierowie i naukowcy z różnych dziedzin unikalnych możliwości stacji roboczych HP.
0 1 0 0 0 6.03.2006Mobijoy! z Fantasią„Wyjedź do Hollywood” to nowy konkurs promocyjny Fantasii firmy Danone. Zabawa ruszyła 6 lutego i potrwa do 26 marca. W rolach głównych promocji wystąpią: miłość, fantazja i wyjazd do Hollywood, który jest spełnieniem największych marzeń polskich fanów rozrywki.
0 1 0 0 0 6.03.2006Agencja EURO RSCG Warsaw z kolejną kampanią dla marki Tymbark – „Smakuj lekkość”6 marca ruszyła nowa kampania z serii „Tymbark – kochaj życie”. Celem akcji jest poinformowanie o nowym produkcie w gamie soków Tymbark – Pomarańczy Light i zakomunikowanie podstawowej korzyści – obniżonej kaloryczności.
0 1 0 0 0 6.03.2006PROWOKATOR – Braun & House Road Show Truck6 marca 2006 roku ruszyła kolejna trasa promocyjna Road Show Truck. Przygotowana została dla dwóch wspierających się wzajemnie podczas promocji firm – Gillette/Braun oraz House.
0 1 0 0 0 6.03.2006Wielki start Obsesji PapieruRozpoczyna się kolejna, czwarta już edycja konkursu realizowanego przez firmę Cezex „Obsesja Papieru”. Ten konkurs to szansa dla maniaków ogarniętych „obsesją papieru”- dla agencji reklamowych, drukarni i dla niezależnych twórców.
0 1 0 0 0 6.03.2006Kampania produktów SeboradinNa początku marca ruszyła wielka kampania medialna produktów Seboradin na terenie Małopolski.
0 1 0 0 0 6.03.2006Coraz więcej dzieci korzysta z InternetuZ Internetu korzysta obecnie ponad 40 procent respondentów. 70 procent z nich łączy się z siecią codziennie lub prawie codziennie, jedna trzecia poświęca na to więcej niż godzinę dziennie. Wśród nich jest już spora grupa dzieci. Stanowią one ponad 2 milionową społeczność internetową, która urosła w ciągu ostatnich 12 miesięcy o ponad 100 tysięcy.