ZKDP przybliża swoje cele
  • 0
  • 1
6.03.2006

ZKDP przybliża swoje cele

Od stycznia 2006 wszyscy członkowie Związku Kontroli Dystrybucji Prasy mogą wykorzystywać reklamę wizerunkową, której jednym z zadań jest wzmocnienie rozpoznawalności znaku „czapeczki”. Autorem reklamy jest San Markos Republika Dobrej Marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50887 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

6 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2006

Agencja Martis dla marki Apyros

Po sukcesie „Apaczki”, MARTIS przygotował kolejną, łamiąca stereotypy myślenia o komunikacji kategorii agro. Tym razem wszystko dzieje się w konwencji pościgu za niebezpiecznym zabójcą. Pomysł kreatyny bazował na obrazowym pokazaniu jak działa marka – oczywiście na chwasty. Zadaniem agencji było wymyślić opowieść, która przyciągnie uwagę odbiorcy, którą łatwo zapamiętać, a która pokazuje przeznaczenie i skuteczność produktu.