Inflacja napędza inwestycje w reklamę w Polsce i na świecie. Najnowszy raport Dentsu Global Ad Spend Forecasts
  • 0
  • 3
31.05.2023

Inflacja napędza inwestycje w reklamę w Polsce i na świecie. Najnowszy raport Dentsu Global Ad Spend Forecasts

Dentsu Global Ad Spend Forecasts prognozuje, że w 2023 r. wydatki na reklamę zwiększą się na całym świecie o 3,3%. Oznacza to, że do końca tego roku inwestycje w reklamę wyniosą 727,9 mld dol. W Polsce szacowany jest wzrost rynku o 1,7%. Jednym z głównych czynników ekonomicznych zwiększających popyt na usługi reklamowe jest inflacja.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 maja 2023

30 maja 2023