Ikea z agencją do komunikacji korporacyjnej i public affairs
  • 0
  • 1
23.07.2015

Ikea z agencją do komunikacji korporacyjnej i public affairs

W przetargu na prowadzenie komunikacji korporacyjnej i public affairs Ikei zwyciężyła firma Havas PR Warsaw. W finalnym etapie przetargu brały udział także: Grayling, Questia, FleishmanHillard, 24/7 Communication oraz Multi Communications.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54791 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 lipca 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.07.2015

Lubimy angażować się w akcje lokalne, ale nie wiemy, jak to robić – wyniki badania

Połowa respondentów czuje się mocno związana z miejscowością, w której mieszka. Silną więź z całym krajem deklaruje 43% osób przebadanych przez 4P Research Mix. Siedmiu na dziesięciu badanych uważa, że podejmowanie działań na rzecz społeczności lokalnej jest przejawem patriotyzmu, ale co szósty respondent nie zaangażował się w ubiegłym roku w żadną akcję lokalną.