Lubimy angażować się w akcje lokalne, ale nie wiemy, jak to robić – wyniki badania - Marketing przy Kawie
Lubimy angażować się w akcje lokalne, ale nie wiemy, jak to robić – wyniki badania
  • 0
  • 1
23.07.2015

Lubimy angażować się w akcje lokalne, ale nie wiemy, jak to robić – wyniki badania

Połowa respondentów czuje się mocno związana z miejscowością, w której mieszka. Silną więź z całym krajem deklaruje 43% osób przebadanych przez 4P Research Mix. Siedmiu na dziesięciu badanych uważa, że podejmowanie działań na rzecz społeczności lokalnej jest przejawem patriotyzmu, ale co szósty respondent nie zaangażował się w ubiegłym roku w żadną akcję lokalną.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 lipca 2015

22 lipca 2015