0 5 0 0 0 20.07.2015Analityka internetowa przyszłością rynku e-commerce w Polsce – raport Analyzeo (infografika)Mało kto wyobraża sobie prowadzenie biznesu online bez wiedzy o tym, jak użytkownik zachowuje się na stronie. Z raportu stworzonego przez polski start-up Analyzeo wynika, że zachowania e-klientów bada ponad 90% właścicieli sklepów internetowych. Tak samo duża grupa uważa, że może dzięki temu zwiększyć sprzedaż.
0 3 0 0 0 20.07.2015Kampania Visy dla podróżujących po EuropieTrwa kampania zachęcająca podróżujących – zarówno z, jak i do Polski – do korzystania z kart Visa podczas wyjazdów. Użytkownicy mają też dostęp do rabatów i ofert promocyjnych przygotowanych m.in. przez sklepy, restauracje, parki rozrywki czy instytucje kulturalne w Barcelonie, Berlinie, Londynie, Mediolanie i Paryżu.
0 1 0 0 0 20.07.2015ITBC Communication łączy siły z agencją eventową EveritumAgencja ITBC Communication poszerza strukturę o dział eventowy. Poprowadzi go Agnieszka Ciesielska, dotychczas zarządzająca i właścicielka agencji eventowej Everitum. W ramach zawartego porozumienia cała działalność operacyjna Everitum zostanie przeniesiona do ITBC Communication jako nowo utworzony dział eventowy.
1 5 0 0 0 20.07.2015„Wyłów mnie…” – letnia akcja ambientowa So! Coffee w przestrzeni miejskiej (wideo)Na początku lipca sieć kawiarni So! Coffee zrealizowała akcję ambientową w Warszawie. Miała ona zaangażować przechodniów w przestrzeni miejskiej oraz zwiększyć rozpoznawalność marki w social media.
0 1 0 0 0 20.07.2015Nowy raport Gemiusa o polskim e-commerceSpośród badanych ponad połowa (55%) przyznaje, że choć raz zrobiła zakupy online. Najwięcej dokonujących zakupów w polskich e-sklepach stanowią osoby w wieku 25–34 lata (64%), z wykształceniem wyższym (69%) oraz o wysokich dochodach w gospodarstwie domowym (powyżej 3000 zł). Raport został przygotowany przez firmę Gemius dla Izby Gospodarki Elektronicznej.
0 2 0 0 0 20.07.2015Producenci dóbr luksusowych muszą podążać za technologią – DeloitteZmiana dotychczasowych kanałów sprzedaży ma podstawowe znaczenie dla osiągania przewagi konkurencyjnej. Prawie 60% milenialsów szuka informacji o markach luksusowych w Internecie. Takie wnioski przedstawia Deloitte w raporcie „Global Powers of Luxury Goods 2015. Engaging the future luxury consumer”.
2 1 0 0 0 20.07.2015GIS w kampanii przeciw dopalaczom (wideo)Główny Inspektorat Sanitarny prowadzi internetową kampanię na temat szkodliwości dopalaczy. Opublikował dwa spoty, z których pierwszy już wywołał dyskusję w mediach, w tym społecznościowych. Dyskusja nie dotyczy jednak dopalaczy, lecz jakości przygotowanych filmów.
0 1 0 0 0 19.07.2015PGE Narodowy – warszawski stadion zyskał sponsoraPGE Polska Grupa Energetyczna została partnerem tytularnym Stadionu Narodowego w Warszawie. Od 10 lipca Stadion Narodowy nosi nazwę „PGE Narodowy”. Umowę pomiędzy operatorem stadionu – spółką PL.2012+ i PGE Polską Grupą Energetyczną podpisano na 5 lat z możliwością przedłużenia.
0 1 0 0 1 19.07.2015Poznań rezygnuje z know-howPo latach pozycjonowania „Poznań – miasto know-how” stolica Wielkopolski weryfikuje tę strategię. Prezydent Jacek Jaśkowiak proponuje, by Poznań obecnie kojarzony był z zielenią i wodą.
0 1 0 0 0 19.07.2015PZU powierza nowe zadania dotychczasowej agencji reklamowejPrzetarg na obsługę Grupy PZU w zakresie BTL wygrała agencja Good. Poszerzy działania dla tego klienta o projekty full service z obszaru komunikacji korporacyjnej.