Ikea tworzy dział wyspecjalizowany w rozwiązaniach smart home - Marketing przy Kawie
Ikea tworzy dział wyspecjalizowany w rozwiązaniach smart home
  • 0
  • 3
19.08.2019

Ikea tworzy dział wyspecjalizowany w rozwiązaniach smart home

W 2012 r. Ikea zainicjowała program „Home Smart”. Ambicją marki było ułatwienie życia konsumentów poprzez dodawanie cyfrowych elementów i technologii do oferowanych produktów i rozwiązań. Teraz firma podjęła strategiczną decyzję, by zwiększyć inwestycje w kategorię rozwiązań smart home. Ustanowiła w tym celu osobny dział biznesowy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 sierpnia 2019