Dostawy realizowane dronami, oszczędność wody i jedzenia, produkty podłączone do Internetu, dostarczające danych o zachowaniu konsumenta. Tak w skrócie wyglądają prognozy dotyczące kuchni przyszłości, snute przez Ikeę i firmy analityczne.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Andrzej Garapich, prezes spółki Polskie Badania Internetu, która dostarcza reklamodawcom danych dotyczących zasięgu witryn internetowych, zapytany w tegorocznym wywiadzie dla Marketingu przy Kawie, czy nowe badanie uwzględni Internet Rzeczy (ang. Internet of Things), odpowiedział:
„Jeżeli w butach czy okularach będą pojawiały się reklamy, to wtedy tak.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.