Internet rzeczy kuchennychInternet rzeczy kuchennychInternet rzeczy kuchennychInternet rzeczy kuchennych

Internet rzeczy kuchennych

Internet rzeczy kuchennych
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Dostawy realizowane dronami, oszczędność wody i jedzenia, produkty podłączone do Internetu, dostarczające danych o zachowaniu konsumenta. Tak w skrócie wyglądają prognozy dotyczące kuchni przyszłości, snute przez Ikeę i firmy analityczne.

Andrzej Garapich, prezes spółki Polskie Badania Internetu, która dostarcza reklamodawcom danych dotyczących zasięgu witryn internetowych, zapytany w tegorocznym wywiadzie dla Marketingu przy Kawie, czy nowe badanie uwzględni Internet Rzeczy (ang. Internet of Things), odpowiedział:

„Jeżeli w butach czy okularach będą pojawiały się reklamy, to wtedy tak.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się