IKEA kontynuuje kampanię wizerunkową
  • 1
  • 1
7.04.2010

IKEA kontynuuje kampanię wizerunkową

6 kwietnia rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii wizerunkowej „IKEA. Ty tu urządzisz”, która zachęca Polaków do wyrażania siebie oraz pokazania własnego stylu w swoich domach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54885 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 kwietnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.04.2010

Nikon: zapach inspiruje Polaków do robienia zdjęć

Ponad 76% Polaków zrobiłoby zdjęcie danego obiektu wyłącznie z powodu jego zapachu – wynika z badania firmy Nikon. Z tym wynikiem Polacy znacząco przewyższają średnią europejską, która wynosi 56%. Zarówno w Europie, jak i w Polsce na zapach podczas fotografowania częściej zwracają uwagę kobiety niż mężczyźni. Badanie firmy Nikon przeprowadzone zostało w 23 krajach Europy z okazji wprowadzenia na rynek najnowszej linii aparatów kompaktowych serii COOLPIX.