1 1 0 0 0 22.04.2010Twoje źródło naturalnej równowagi – nowa kampania niskozmineralizowanej wody Górska NaturaRozpoczęła się nowa kampania niskozmineralizowanej wody Górska Natura. Jej przekaz koncentruje się na komunikacie, że woda jest dla człowieka niezbędna i stanowi „źródło naturalnej równowagi”.
1 1 0 0 0 22.04.2010„A Ty za kim jesteś?” – futbolowa kampania reklamowa piwa Carlsberg„A Ty za kim jesteś?” – pod takim hasłem w kwietniu br. rozpoczyna się kampania reklamowa marki Carlsberg, zrealizowana lokalnie przez Grupę Saatchi & Saatchi. Idea kampanii nawiązuje bezpośrednio do sytuacji kojarzących się z wydarzeniami futbolowymi. W ramach kampanii przygotowano trzy 15-sekundowe spoty telewizyjne, promocję konsumencką oraz działania w Internecie.
1 1 0 0 0 22.04.2010„Dobre Łaciate” – kampania reklamowa marki ŁaciateCelem kampanii jest zwiększenie świadomości marki oraz wzmocnienie jej wizerunku. To kontynuacja akcji sprzed dwóch lat, dotycząca dwóch produktów: mleka Łaciate oraz śmietanki 30%. Reklamy mleka Łaciate pojawią się w mediach 23 kwietnia, a śmietanki – 3 maja br.
0 1 0 0 0 22.04.2010Kurs na dobre inwestycje – wizerunkowa kampania Pioneer Pekao InvestmentsPioneer Pekao Investments, właściciel największego pod względem aktywów towarzystwa funduszy Inwestycyjnych w Polsce – Pioneer Pekao TFI, 19 kwietnia rozpoczął nową kampanię wizerunkową w mediach.
0 1 0 0 0 22.04.2010Agora komercyjnie na YouTubeAgora jako pierwsza spółka medialna w Polsce podpisała komercyjną ramową umowę partnerską z YouTube. Uruchomi swoje kanały w tym serwisie, tym samym dając internautom w Polsce i na całym świecie nowe źródło krótkich form wideo. Na mocy umowy w kanałach tych YouTube będzie sprzedawać reklamy.
0 1 0 0 0 22.04.2010Digital One dla Lipton Ice TeaW przetargu na obsługę marki Lipton Ice Tea z portfolio Pepsi-Cola General Bottlers Poland w 2010 r. zwyciężyła agencja Digital One.
0 3 0 0 0 22.04.2010Trójwymiarowa truskawka w wielkim formacieStarcom i CAM Media realizują w kwietniu tego roku dwie kampanie wielkoformatowe dla firmy Coca-Cola.
0 1 0 0 0 22.04.2010Renault i EA zawarły umowę na wyłączność w The Sims 3Renault i Electronic Arts Inc. podpisały wieloletnią umowę, dzięki której miłośnicy The Sims 3 będą mogli jeździć samochodami z nowej elektrycznej gamy Renault w tej grze.
0 1 0 0 0 22.04.2010IAB Polska tworzy Dobre Praktyki WOMMIAB Polska w ramach pracy w grupach roboczych przygotowała „Dokument dobrych praktyk marketingu szeptanego online”.
0 1 0 0 0 22.04.2010Ruszyła akcja promocyjna „Posyłamy Domestosa do przedszkola”W ramach akcji „Poślij Domestos do przedszkola” zadaniem nabywców kostek Domestos Acti Blitz jest wybór dowolnego przedszkola w Polsce i wspieranie go na stronie internetowej akcji www.domestos.pl. Zakup jednej kostki toaletowej to możliwość oddania jednego głosu na dowolną placówkę. Sumowanie głosów odbywa się na bieżąco. Przedszkola, które zgromadzą największą liczbę głosów, otrzymają w nagrodę od marki Domestos roczny zapas środków czystości.