Rusza pierwsza telewizyjna kampania reklamowa FM Banku
  • 1
  • 1
7.04.2010

Rusza pierwsza telewizyjna kampania reklamowa FM Banku

Kampania telewizyjna FM Banku rozpoczęła się 6 kwietnia 2010 r. Działania reklamowe prowadzone są także w mediach drukowanych, Internecie i w przestrzeni miejskiej na terenie całego kraju. Mają na celu wsparcie sprzedaży kredytów dla mikrofirm oraz małych firm, które są grupą docelową banku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 kwietnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.04.2010

Nikon: zapach inspiruje Polaków do robienia zdjęć

Ponad 76% Polaków zrobiłoby zdjęcie danego obiektu wyłącznie z powodu jego zapachu – wynika z badania firmy Nikon. Z tym wynikiem Polacy znacząco przewyższają średnią europejską, która wynosi 56%. Zarówno w Europie, jak i w Polsce na zapach podczas fotografowania częściej zwracają uwagę kobiety niż mężczyźni. Badanie firmy Nikon przeprowadzone zostało w 23 krajach Europy z okazji wprowadzenia na rynek najnowszej linii aparatów kompaktowych serii COOLPIX.