Hortex powierza obsługę PR produktów agencji Sigma
  • 0
  • 1
1.09.2006

Hortex powierza obsługę PR produktów agencji Sigma

Hortex Holding S.A. i Polski Ogród Sp. z o.o. z dniem 1 września 2006 r. powierzyły agencji Sigma International (Poland) Ltd obsługę public relations swoich produktów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51070 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

 

1 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.09.2006

Odblask chroni dzieci – start akcji „Świecę przykładem – jestem widoczny!”

1 września br. rusza ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna „Świecę przykładem – jestem widoczny!”, której organizatorem jest firma CPP Toruń-Pacific, producent płatków śniadaniowych NESTLÉ. Celem dwumiesięcznej akcji jest zwrócenie uwagi na bezpieczeństwo na drodze w warunkach ograniczonej widoczności i zmniejszenie zdarzeń drogowych z udziałem dzieci. Akcji patronuje Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego oraz Stowarzyszenie Droga i Bezpieczeństwo. Ideę akcji popiera także Komenda Główna Policji.