0 1 0 0 0 19.10.2006Ruszy pierwsza kampania telewizyjna firmy Ziaja23 października b.r. rozpocznie się telewizyjna kampania firmy Ziaja – polskiego producenta produktów do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Jest to pierwsza kampania w telewizji tego Klienta.
0 1 0 0 0 19.10.2006British American Tobacco wycofuje się ze sponsorowania wyścigów Formuły 1Po ośmiu latach reklamy marki Lucky Strike na zawodach Formuły 1, spółka British American Tobacco w trakcie nadchodzącego weekendu, podczas Grand Prix Brazylii pożegna się z mistrzowskimi wyścigami – i zakończy rozpoczęte w latach 60. ubiegłego wieku związki ze sportem automobilowym.
0 1 0 0 0 19.10.2006W Bilbao rusza największe wyzwanie żeglarskie świata22 października 2006 r. 8 dzielnych sterników wyruszy z Portu Getxo w Bilbao na okołoziemskie regaty VELUX 5 Oceans, jedno z najdłuższych i najbardziej znaczących wydarzeń w świecie sportu indywidualnego.
0 1 0 0 0 19.10.2006Expansja Advertising dla Międzynarodowych Targów PoznańskichAgencja Reklamowa Expansja Advertising wygrała przetarg na motyw graficzny oraz logo Międzynarodowych Targów Mechanizacji Rolnictwa POLAGRA AGRO - PREMIERY oraz POLAGRA FARMA 2007 organizowane przez Międzynarodowe Targi Poznańskie.
0 1 0 0 0 19.10.2006Bosch na budowie12 października, w niecodziennej scenerii – na placu budowy IBC2 firmy Hochtief – przy ulicy Polnej w Warszawie, miała miejsce konferencja prasowa pod hasłem „Budowa bez ograniczeń”. Spotkanie przygotowała agencja EventLab dla firmy Bosch.
0 1 0 0 0 19.10.2006RMF FM startuje w akcji Polska BiegaNajbliższy weekend w RMF FM upłynie pod znakiem sportowej atmosfery i rywalizacji. Marta Grzywacz i Piotr Jaworski sobotni i niedzielny program poprowadzą na żywo, bezpośrednio z krakowskich Błoni, gdzie odbędzie się największy, otwarty bieg tej jesieni.
0 1 0 0 0 19.10.2006XXII Jesienne Spotkania Polskiego Towarzystwa InformatycznegoPolskie Towarzystwo Informatyczne zaprasza na konferencję "XXII Jesienne Spotkania PTI", która odbędzie się w dniach 6-10 listopada 2006 roku w Wiśle. Zasadnicza część imprezy ma miejsce między wtorkiem 7 listopada i czwartkiem 9 listopada 2006 r. Wśród omawianych zagadnień znajdą się najgorętsze tematy interesujące również dla marketerów: Web 2.0, CRM oraz nowy model biznesu - wikinomia. "Marketing przy Kawie" objął patronatem medialnym te sesje. Wśród gości specjalnych na szczególną uwagę zasługuje Tom DeMarco, światowej sławy guru zarządzania.
0 1 0 0 0 19.10.2006Pozycjonowanie konkurencjiM. Gałecki, Analizy: Nazwy handlowe w wyszukiwarkach (cz. I), "Marketing w praktyce", nr 10/2006 Zbyt mocno rozpoznawalna nazwa handlowa produktu może paradoksalnie stać się udręką dla firmy w kontekście marketingu internetowego. Stanowi bowiem łakomy kąsek dla konkurencji odpowiednio "podczepiającej" się pod popularność marki i zwiekszającej swoje notowania w zakresie pozycjonowania.
0 1 0 0 0 19.10.2006Digital Marketing MixJ. LeClaire, The Role of Media Sharing in the Digital Marketing Mix, "E-Commerce Times", 18.10.2006 "W przypadku marketingu cyfrowego sposób dostarczenia przekazu konsumentowi jest równie ważny, jak sam przekaz" mówi Darren Paul (Night Agency). "Aby optymalnie rozpropagować go w Internecie, musi trafić do odpowiednich ludzi w odpowiednim czasie".
0 1 0 0 0 19.10.2006Wszechobecna zmianaM. Wolniak, Reklama umiera, "Think a Head", nr 10 Przemyślenia na temat zmiany w zachowaniach konsumentów implikującej konieczność zmian w marketingu i reklamie.