0 1 0 0 0 8.06.2006United PR najlepsza w sieci UPSAgencja United PR, zajmująca się od 6 lat obsługą PR firmy United Parcel Service w Polsce, uzyskała w podsumowaniu pokrycia medialnego UPS za rok 2005 najlepszy wynik spośród wszystkich kluczowych rynków na świecie. Jednocześnie, w czerwcu br., United PR została wybrana najlepszą agencją, pracującą dla UPS na kontynencie europejskim.
0 1 0 0 0 8.06.2006„F1 Racing” w sprzedaży na stacjach ORLENPocząwszy od numeru czerwcowego, magazyn "F1 Racing" wchodzi do sprzedaży w sklepach z prasą na stacjach benzynowych ORLEN.
0 1 0 0 0 8.06.2006SJO Empik reklamuje kursy wakacyjneDom mediowy Value Media realizuje kampanię reklamową Szkoły Języków Obcych Empik.
0 1 0 0 0 8.06.2006Rowland Communications wspiera konsolidację „Społem”Krajowa Agencja Handlowa „Społem” (KAH) odpowiadająca za konsolidację sieci sklepów „Społem”, rozpoczęła współpracę z Rowland Communications w zakresie kompleksowych działań public relations. Rowland będzie odpowiadać za kształtowanie wizerunku sieci „Społem”, współtworzenie strategii komunikowania KAH z jej grupami docelowymi, w tym prowadzenie relacji z mediami.
0 1 0 0 0 8.06.2006Gazeta Wyborcza przed FaktemWedług badań firmy Estymator przeprowadzonych w okresie od marca do maja 2006 roku wśród dzienników ogólnopolskich najwięcej czytelników ma Gazeta Wyborcza – czyta ją co najmniej raz w tygodniu 21,7% Polaków. Niewiele jej ustępuje Fakt, który czyta 19,7% Polaków. Kolejne miejsca w rankingu płatnych dzienników ogólnopolskich zajmują: Super Express: 6,7%, Rzeczpospolita: 4,4%, Nasz Dziennik 2,0%, Gazeta Prawna 1,9%, Trybuna (0,5%).
0 1 0 0 0 8.06.2006Wywieśmy flagi! Pomóżmy naszym!Trwa ogólnopolska akcja „Wywieśmy flagi! Pomóżmy naszym!”. Akcja ta cieszy się olbrzymim zainteresowaniem w całej Polsce. W wielu oknach i balkonach pojawiły się już flagi wspierające naszą Reprezentację. Polska staje się powoli biało- czerwona.
0 1 0 0 0 8.06.2006Podświetlany portfelCzy w portfelu jest jasno? Brzmi jak absurdalna zagadka Feniksa albo koan zen. Producenci tego gadżetu odpowiadają: nie zawsze. W pubie, w taksówce, w lesie, w ciemnej uliczce... nie wnikajmy zresztą. Mając Walit, czyli podświetlany portfel, nie musimy już przejmować się zmrokiem. Otwierając go uruchamiamy czujniki, one zaś zapalają światełko, które oświetla nam gotówkę. Ciemno, nie ciemno, teraz możemy bez problemów zapłacić w każdych warunkach. Cóż za komfort. www.lazyboneuk.com
0 1 0 0 0 8.06.2006Panorama Firm „Marką Wysokiej Reputacji”W kwietniu br. Panorama Firm wzięła udział w badaniu reputacji marek PremiumBrand 2006. W badaniu uzyskała tytuł „Marki Wysokiej Reputacji”, tym samym znalazła się w elitarnym gronie polskich marek.
0 1 0 0 0 8.06.2006Buty HEELYSJeszcze jedna rewolucja, tym razem w sposobie poruszania się. Buty HEELYS to zwykłe obuwie sportowe, jednak zaopatrzone w zmyślne kółeczko na pięcie. Powoduje ono, że zmieniając punkt ciężkości zaczynamy sunąć po chodniku. Ponoć powstał już nowy sport, heeling – kombinacja akrobatycznej jazdy i wymyślnych tricków. HEELYS nadają się też do tańca oraz, o dziwo, do zwykłego chodzenia. No i oczywiście nosząc je znów można „Wyrazić siebie”. Szerokiej drogi. www.heelys.com.pl
0 1 0 0 0 8.06.2006Stojak VoodooKolejny pomysł na oryginalne urządzenie kuchni – Voodoo stojak w kształcie człowieczka, w którego wbijamy noże po ich użyciu. Według niektórych „stylowy aż do bólu”. Mamy pewne wątpliwości. W komplecie oczywiście zestaw różnego rodzaju noży z ostrzami ze stali nierdzewnej. Czyżby przyjemne z pożytecznym? Jeśli komuś sprawia satysfakcję dźganie czerwonego ludzika w głowę skrobaczką do ziemniaków, proponujemy przemyśleć swoją postawę wobec życia. Znamy inne sposoby odreagowania trudnej rzeczywistości: sport, joga, spacery po parku...