0 1 1.09.2006Po radosnej stronie życiakampanie reklamowe TweetRusza kolejna faza kampanii „Witaj po radosnej stronie życia. Coca-Cola”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 31.08.2006Diablo modna kampania DEEPAKreacja nowej kampanii marki DEEP, całkowicie zrywa z utartym schematem reklam firm odzieżowych. Na layoutach nie znajdziemy pięknych modelek czy modeli. Odnajdziemy za to ciekawe motywy ułożone z ciuchów DEEP przedstawiające m.in.: postacie ludzi, zwierząt, etc. Wszystkie projekty zostały opatrzone ciekawym, zabawnym hasłem. Całość kampanii spięta jest claimem: „Ułóż wreszcie swoje ciuchy”.
0 1 0 0 0 31.08.2006GOH członkiem SMBDo grona członków Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego dołączyła agencja Great Open House. SMB zrzesza obecnie 66 firm wykorzystujących w swojej działalności techniki marketingu bezpośredniego.
0 1 0 0 0 31.08.2006On Board PR z Scholdan do inwestorówFirma On Board PR będzie odpowiadać za realizację projektów Corporate & Financial Communication realizowanych dla wybranych klientów Scholdan & Company w Polsce. Wspólne projekty będą dotyczyć m.in. wsparcia debiutów równoległych na giełdach w Wiedniu i Warszawie oraz wsparcia komunikacyjnego austriackich spółek w Polsce.
0 1 0 0 0 31.08.2006„Harnaś Sprawiedliwy” spełnia obietnicę„Harnaś Sprawiedliwy” dotrzymał słowa – zrobił MILIONERA z nabywcy tej jedynej, szczęśliwej butelki Harnasia, pod której kapslem widniał napis „Wygrałeś Milion”.