Heureka wspiera markę Rexona
  • 0
  • 1
31.03.2008

Heureka wspiera markę Rexona

Heureka opracowała kreację wprowadzenia na rynek nowej linii antyperspirantów Rexona Skin Care.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52042 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

31 marca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.03.2008

Przewrotna, muzyczna komunikacja reklamowa serialu "39 i pół"

Telewizja TVN realizuje multimedialną kampanię promującą serial „39 i pół” wprowadzony do ramówki stacji 3 marca br. Strategia komunikacji nowego formatu, opracowana przez dom mediowy Starcom we współpracy z klientem - telewizją TVN, została zbudowana na bardzo istotnych dla scenariusza muzycznych wątkach serialu, związanych z głównym bohaterem Darkiem Jankowskim. W tę postać wcielił się aktor, ale prywatnie również entuzjasta muzyki punk rockowej - Tomasz Karolak.