0 1 31.03.2008Heureka wspiera markę Rexonakampanie reklamowe TweetHeureka opracowała kreację wprowadzenia na rynek nowej linii antyperspirantów Rexona Skin Care.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 31.03.2008Emperia Holding S.A. z Agencją CumulusEmperia Holding S.A. i Agencja Cumulus podpisały umowę o stałej współpracy. Na jej mocy agencja zajmie się tworzeniem kompleksowej strategii PR i CSR holdingu oraz bieżącą obsługą z zakresu media relations, PR korporacyjnego, a także zarządzania kryzysowego. Agencja Cumulus została wybrana na podstawie konkursu ofert.
0 1 0 0 0 31.03.2008Białystok najweselszym miastem w PolsceBiałystok, tuż za nim Łódź i Gdańsk, Kraków remisuje z Warszawą, a Wrocław zamyka stawkę – takie są wyniki primaaprilisowego sondażu przeprowadzonego przez miesięcznik Reader’s Digest w 7 dużych miastach Polski.
0 1 0 0 0 31.03.2008Nowa oprawa graficzna KurierówTVP Warszawa wprowadza na antenę nową oprawę graficzną i muzyczną swoich serwisów informacyjnych: Telewizyjnego Kuriera Warszawskiego, Telewizyjnego Kuriera Mazowieckiego oraz Kuriera Warszawy i Mazowsza.
0 1 0 0 0 31.03.2008Przewrotna, muzyczna komunikacja reklamowa serialu "39 i pół"Telewizja TVN realizuje multimedialną kampanię promującą serial „39 i pół” wprowadzony do ramówki stacji 3 marca br. Strategia komunikacji nowego formatu, opracowana przez dom mediowy Starcom we współpracy z klientem - telewizją TVN, została zbudowana na bardzo istotnych dla scenariusza muzycznych wątkach serialu, związanych z głównym bohaterem Darkiem Jankowskim. W tę postać wcielił się aktor, ale prywatnie również entuzjasta muzyki punk rockowej - Tomasz Karolak.