Emperia Holding S.A. z Agencją Cumulus
  • 0
  • 1
31.03.2008

Emperia Holding S.A. z Agencją Cumulus

Emperia Holding S.A. i Agencja Cumulus podpisały umowę o stałej współpracy. Na jej mocy agencja zajmie się tworzeniem kompleksowej strategii PR i CSR holdingu oraz bieżącą obsługą z zakresu media relations, PR korporacyjnego, a także zarządzania kryzysowego. Agencja Cumulus została wybrana na podstawie konkursu ofert.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 marca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.03.2008

Przewrotna, muzyczna komunikacja reklamowa serialu "39 i pół"

Telewizja TVN realizuje multimedialną kampanię promującą serial „39 i pół” wprowadzony do ramówki stacji 3 marca br. Strategia komunikacji nowego formatu, opracowana przez dom mediowy Starcom we współpracy z klientem - telewizją TVN, została zbudowana na bardzo istotnych dla scenariusza muzycznych wątkach serialu, związanych z głównym bohaterem Darkiem Jankowskim. W tę postać wcielił się aktor, ale prywatnie również entuzjasta muzyki punk rockowej - Tomasz Karolak.