Przewrotna, muzyczna komunikacja reklamowa serialu "39 i pół"
  • 0
  • 1
31.03.2008

Przewrotna, muzyczna komunikacja reklamowa serialu „39 i pół”

Telewizja TVN realizuje multimedialną kampanię promującą serial „39 i pół” wprowadzony do ramówki stacji 3 marca br. Strategia komunikacji nowego formatu, opracowana przez dom mediowy Starcom we współpracy z klientem – telewizją TVN, została zbudowana na bardzo istotnych dla scenariusza muzycznych wątkach serialu, związanych z głównym bohaterem Darkiem Jankowskim. W tę postać wcielił się aktor, ale prywatnie również entuzjasta muzyki punk rockowej – Tomasz Karolak.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

31 marca 2008