0 1 0 0 0 31.03.2008ComPress z marką TOMAAgencja PR ComPress wznawia współpracę z marką TOMA z portfolio Pepsi Cola General Bottlers. Kontynuowane będą aktywności z zakresu PR-u produktowego oraz media relations.
0 1 0 0 0 31.03.2008Kampania reklamowa RMF MAXXX1. kwietnia RMF MAXXX rozpoczyna pierwszą ogólnopolską kampanię reklamową stacji, która obejmie swoim zasięgiem wszystkie miasta nadawania.
0 1 0 0 0 31.03.2008Cruso Public Relations dla SC JohnsonW kwietniu 2008 roku agencja Cruso Public Relations rozpocznie realizację kampanii PR dla nowego produktu firmy SC Johnson.
0 1 0 0 0 31.03.2008New Look Advertising przygotowała kampanię dla Toyota Motor PolandAgencja New Look Advertising na zlecenie domu mediowego ZenithOptimedia przygotowała kampanię dla Toyota Motor Poland.
0 1 0 0 0 31.03.2008ArchiDoc wyróżniony za jakość usługArchiDoc, firma specjalizująca się w outsourcingu procesów back-office, otrzymała tytuł „Jakość Roku 2007” w kategorii „usługa” w ramach Programu Promocji Jakości w Polskich Przedsiębiorstwach.
0 1 0 0 0 31.03.2008Mocni wizerunkiem 2008Rozpoczyna się kolejna edycja corocznego konkursu promującego przedsiębiorstwa aktywne w działaniach PR na polu społecznym.
0 1 0 0 0 31.03.2008Heureka wspiera markę RexonaHeureka opracowała kreację wprowadzenia na rynek nowej linii antyperspirantów Rexona Skin Care.
0 1 0 0 0 31.03.2008Emperia Holding S.A. z Agencją CumulusEmperia Holding S.A. i Agencja Cumulus podpisały umowę o stałej współpracy. Na jej mocy agencja zajmie się tworzeniem kompleksowej strategii PR i CSR holdingu oraz bieżącą obsługą z zakresu media relations, PR korporacyjnego, a także zarządzania kryzysowego. Agencja Cumulus została wybrana na podstawie konkursu ofert.
0 1 0 0 0 31.03.2008Białystok najweselszym miastem w PolsceBiałystok, tuż za nim Łódź i Gdańsk, Kraków remisuje z Warszawą, a Wrocław zamyka stawkę – takie są wyniki primaaprilisowego sondażu przeprowadzonego przez miesięcznik Reader’s Digest w 7 dużych miastach Polski.
0 1 0 0 0 31.03.2008Nowa oprawa graficzna KurierówTVP Warszawa wprowadza na antenę nową oprawę graficzną i muzyczną swoich serwisów informacyjnych: Telewizyjnego Kuriera Warszawskiego, Telewizyjnego Kuriera Mazowieckiego oraz Kuriera Warszawy i Mazowsza.