0 1 0 0 0 20.09.2007DougFaberFamily autorem strategii komunikacji i kreacji kampanii dla marki Ardo18 września ruszyła pierwsza kampania dla Ardo Polska we współpracy z DougFaberFamily. W pierwszym etapie Agencja opracowała pozycjonowanie oraz strategię komunikacji marki, w kolejnym natomiast kampanię.
0 1 0 0 0 20.09.2007Communication Unlimited dla Mark-MedCommunication Unlimited od września wspiera Niepubliczny Specjalistyczny Zespół Opieki Medycznej Mark-Med. – pierwszy dzienny oddział psychiatryczny w byłym województwie sieradzkim.
0 1 0 0 0 20.09.2007Europejskie spotkanie WorldcomKilkudziesięciu specjalistów public relations spotka się w hiszpańskim Palma de Mallorca, aby wymienić doświadczenia i omówić standardy jakości. Poprzednie europejskie spotkanie Worldcom PR Group odbyło się w Warszawie i zostało przygotowane przez Glaubicz Garwolińska Consultants, polskiego partnera grupy.
0 1 0 0 0 20.09.2007Kampania reklamowa Volvo Auto PolskaVolvo Auto Polska rozpoczęło kampanię swojej najmniejszej limuzyny Volvo S40. Jej celem jest prezentacja konsumentom nowej linii stylistycznej modelu, czerpiącej z najlepszych tradycji skandynawskiego wzornictwa. Kampania ma produktowo – wizerunkowy charakter. Potrwa do połowy listopada.
0 1 0 0 0 20.09.2007Kostrzewa PR dla Teatru na WoliTeatr na Woli im. Tadeusza Łomnickiego w Warszawie rozpoczął współpracę z agencją Kostrzewa PR.
0 1 0 0 0 20.09.2007Wygraj komputer podczas „Intel Racing Tour”Już dziś rozpocznie się Intel Racing Tour. Główną atrakcją imprezy, która odbędzie się w pięciu miastach Polski będą symulatory bolidu Formuły 1. Każda kobieta ma szansę wygrać atrakcyjny zestaw komputerowy marki Vobis. Wystarczy wygrać turniej w swoim mieście.
0 1 0 0 0 20.09.2007Media Connect z MT PartnersMedia Connect rozpoczęła współpracę z firmą MT Partners inicjatorem i organizatorem żeglarskich regat Polish Match Tour.
0 1 0 0 0 20.09.2007Przepis na miłość w najnowszej kampanii Dr. OetkeraForemki, odrobina zamieszania i ….opakowanie Babeczek Dr. Oetkera. Taką receptę na miłość znajdziemy w najnowszej kampanii telewizyjnej Babeczek Dr. Oetkera.
0 1 0 0 0 20.09.2007IT.integro Partnerem Roku 2008 w rozwiązaniach biznesowych MicrosoftuPodczas podsumowania roku finansowego Microsoft wybrano firmę IT.integro z Poznania, jako Partnera Roku 2008 w rozwiązaniach biznesowych Microsoft Dynamics.
0 1 0 0 0 20.09.2007Program rabatowy Vobis z GE Money BankiemZ myślą o swoich Klientach firma Vobis razem z GE Money Bankiem uruchomiła specjalny program rabatowy. Płacąc we wszystkich placówkach Vobis, specjalnie przygotowaną na tę okazję kartą kredytową VISA, Klient może liczyć na spore rabaty przy zakupie sprzętu i akcesoriów komputerowych.