0 1 0 24.06.2008ComPress współpracuje z Inotel S.A.Agencja ComPress podpisała umowę o współpracy z firmą Inotel S.A. – operatorem telekomunikacyjnym i dostawcą usług VOIP oraz IPTV. Agencja przygotuje dla nowego klienta strategię działań PR. Zajmie się także działaniami media relations i edukowaniem rynku w zakresie usług oferowanych przez Inotel.
0 1 0 24.06.2008Call Center Poland podwójnie wyróżniona w Golden Arrow 2008W tegorocznym konkursie Golden Arrow firma otrzymała dwa wyróżnienia: w kategorii „Telemarketing” oraz w kategorii „Program lojalnościowy B2C”.
0 1 0 24.06.2008PR Kwadrat dla Cinema CityPR Kwadrat Sp. z o.o. wygrała konkurs na obsługę letniej kampanii Cinema City. Agencja została wybrana z grona ponad 10 firm, które wzięły udział w przetargu.
0 1 0 24.06.2008TUI przedłuża współpracę z agencją PeppermintFirma TUI Poland na kolejny rok podpisała umowę z agencją marketing services Peppermint. Projekt prowadzony jest bez przetargu, w wyniku czteroletniej współpracy między firmami.
0 1 0 24.06.2008Ruszyła IV edycja Doliny KreatywnejOgłoszeniem konkursu fotograficznego rozpoczęła się IV edycja projektu stypendialnego Telewizji Polskiej S.A. Dolina Kreatywna. Termin nadsyłania prac mija 8 sierpnia 2008 r. Na zwycięzców czeka do podziału 15 000 złotych.
0 1 0 23.06.2008Outdoorowa kampania DelectyDo końca sierpnia potrwa kampania outdoorowa dań gotowych Delecta. W czerwcu br. blisko 900 tablic reklamowych zawisło w największych miastach Polski, m.in. Warszawie, Krakowie, Szczecinie, Trójmieście, Poznaniu. Bannery wyeksponowano w portach mazurskich.
0 1 0 23.06.2008„Dzika przyjemność” z DesperadosTańce w klatkach, hostessy w stylu afro, gorąca muzyka i wiele niegrzecznych propozycji przygotował dla uczestników swoich imprez Desperados.
0 1 0 23.06.2008„Wybierz dobry fundusz emerytalny” – kampania reklamowa Generali OFEW II połowie czerwca br. rozpoczyna się kampania reklamowa Generali OFE mająca na celu zachęcenie osób rozpoczynających pracę zawodową do wyboru funduszu emerytalnego Generali. Kreacje reklamowe wykorzystują wizerunek polskiego mistrza skoków narciarskich - Adama Małysza. Głównymi mediami wykorzystywanymi w kampanii będą telewizja oraz komunikator internetowy Gadu-Gadu.
0 1 0 23.06.2008„Biesiaduj z Kasztelanem” – akcja promocyjna marki KasztelanKasztelan, marka z portfela Carlsberg Polska, rozpoczął nową letnią promocję „Biesiaduj z Kasztelanem”, która trwać będzie do 6 września br. Wszyscy kupujący piwo Kasztelan mogą wziąć udział w loterii i wygrać puszkę piwa Kasztelan Jasne Pełne 0,5 l lub wyjątkowy kufel Kasztelana z limitowanej serii. Łącznie do wygrania przygotowano 100 000 piw i symboliczną liczbę kufli: 1322.
0 1 0 23.06.2008KaMODUS PR dla Plast Team PolskaAgencja KaMODUS PR rozpoczęła od czerwca 2008 roku współpracę w zakresie usług public relations z firmą Plast Team Polska Sp. z o.o.