#IKEAStarterPack – kampania Ikei stworzona przez Gen Z dla Gen Z
  • 1
  • 6
15.05.2023

#IKEAStarterPack – kampania Ikei stworzona przez Gen Z dla Gen Z

W nowej kampanii #IKEAStarterPack młodzi twórcy pokazują, jak produkty marki pomagają im na starcie – czy to w nowym mieszkaniu, czy w nowej zajawce.

Twórcy w kampanii #IKEAStarterPack pokazują produkty, bez których nie wyobrażają sobie ważnych dla siebie momentów:

  • pierwszego dnia w nowym mieszkaniu,
  • rozgrzewki przed festiwalem,
  • odwiedzin znajomych.

W spotach promujących kampanię wystąpili popularni muzycy – Tribbs i Bryska oraz twórcy internetowi – Wielorybek i Ciepłe Skarpety. W kampanii biorą również udział influencerzy.

 

Kampania zabiera widzów do uniwersum Ikei. Przez wrota torby Frakta wchodzimy do świata, w którym wszystko jest niebiesko-żółte, a bohaterowie noszą kreacje inspirowane tą torbą. Chociaż stroje nie będą dostępne w sprzedaży, w trakcie kampanii w wybranych sklepach marki w Polsce powstaną specjalne przestrzenie nawiązujące wizualnie do scenografii ze spotów.

Będzie w nich można:

  • przymierzyć sztuczne futro ze stylizacji Bryskiej,
  • stworzyć własne zdjęcia i wideo w uniwersum Ikei.

Strefy ze scenografią z kampanii znajdą się w sklepach w Warszawie (Janki i Targówek), Poznaniu, Krakowie, Gdańsku i Lublinie. Na TikToku pojawi się filtr, za pomocą którego każdy będzie mógł stworzyć swój #IKEAStarterPack. Zwieńczeniem kampanii będzie konkurs ze starterpackami Ikei do wygrania.

Kampania będzie emitowana m.in. na TikToku, Instagramie, Snapchacie, YouTube i Facebooku oraz w innych mediach, z których korzysta Gen Z.

Reżyserem spotów jest Igor Ignacy Leśniewski (znany pierwotnie jako twórca z YouTube’a). To on przygotował m.in. klip do utworu Maty „Papuga”. Bohaterów kampanii stylizował Seba Tokarczyk, tworząc kreacje z torby Frakta i akcesoriów Ikei. Scenografię w stylu dream scape stworzyła Zuza Słomińska. Koncept i realizacja projektu – VMLY&R Polska (Dorota Piekarska, Paulina Weisgerber, Natalia Borawska, Ewa Sypień, Ola Maleszyk i Magda Michalska). Produkcją zajął się Spokój Film. Media zapewnia Wavemaker, a PR – Garden of Words.

  • 6
#IKEAStarterPack

Bryska w kampanii #IKEAStarterPack

#IKEAStarterPack

CiepleSkarpety w kampanii Ikei

#IKEAStarterPack

Tribbs w kampanii Ikei

#IKEAStarterPack

Wielorybek w kampanii Ikei

#IKEAStarterPack
#IKEAStarterPack

15 maja 2023