Guardian rezygnuje z publikowania reklam firm z branży paliw kopalnych - Marketing przy Kawie
Guardian rezygnuje z publikowania reklam firm z branży paliw kopalnych
  • 0
  • 1
30.01.2020

Guardian rezygnuje z publikowania reklam firm z branży paliw kopalnych

Brytyjski Guardian zdecydował, że nie będzie zamieszczał reklam firm z branży paliw kopalnych. Zakaz nie obejmie jednak produktów, których używanie powoduje dużą emisję dwutlenku węgla, takich jak samochody czy samoloty.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55502 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 stycznia 2020

  • 0
  • 11
  • 0
  • 0
  • 0
30.01.2020

Najbardziej opiniotwórcze media 2019 r. – raport Instytutu Monitorowania Mediów

W rankingu ogólnym IMM, obejmującym 15 najczęściej cytowanych mediów, znalazły się 3 portale internetowe, 5 tytułów prasowych, 3 stacje radiowe i 4 telewizyjne. Najczęściej cytowanym portalem był Onet, tytułem prasowym – „Rzeczpospolita”, a tytułem prasy biznesowej – „Dziennik Gazeta Prawna”. Najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną okazał się TVN24, zaś stacją radiową – RMF FM.