Facebook i Twitter w Polsce – podsumowanie 2019 r.
  • 0
  • 2
30.01.2020

Facebook i Twitter w Polsce – podsumowanie 2019 r.

Które profile, posty i hashtagi zyskały największą popularność na polskim Facebooku i Twitterze w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy? Sprawdziła to firma Sotrender.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 stycznia 2020

  • 0
  • 11
  • 0
  • 0
  • 0
30.01.2020

Najbardziej opiniotwórcze media 2019 r. – raport Instytutu Monitorowania Mediów

W rankingu ogólnym IMM, obejmującym 15 najczęściej cytowanych mediów, znalazły się 3 portale internetowe, 5 tytułów prasowych, 3 stacje radiowe i 4 telewizyjne. Najczęściej cytowanym portalem był Onet, tytułem prasowym – „Rzeczpospolita”, a tytułem prasy biznesowej – „Dziennik Gazeta Prawna”. Najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną okazał się TVN24, zaś stacją radiową – RMF FM.